Skip to main content
0
(0)

قبل از شروع باید اشاره کنیم که آخر این مطلب طرز تهیه یک نوشیدنی خوشمزه، سالم و سریع که به تقویت سیستم ایمنی بدن خود و خانواده کمک بسزایی می‌کند را  مطرح کردیم، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه فراموشش نکنید.

انتشار ویروس کرونا، توصیه‌های رعایت بهداشت فردی و عمومی،  و هشتگی‌هایی از جنس در خانه ماندن. همه و همه بحث داغ این روزهای فضای دیجیتال می‌باشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و نقش موثر شیر در تقویت سیستم ایمنی بدن مطلبی کوتاه ولی بسیار موثر در این خصوص برای شما دوستان همیشه همراه فراهم کردیم.

نوشیدن یک لیوان شیر به صورت روزانه، می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن بیانجامد چرا که سرشار است از مواد مغذی، ویتامین‌های C ,D ,A  ,B2, B1 و B12 و پروتئین. به همین دلایل است که شیر از دیرباز به عنوان یکی از منابع غذایی مناسب به جهت تامین نیازهای بدن شناخته شده است.

پروتئین به عنوان سوخت بدن نقش مهمی در افزایش و بهبود افزایش سیستم ایمنی ایفا می‌نماید، شیر نیز به عنوان یکی از منابع غنی از پروتئین، به بدن کمک می‌کند که توان عضلات افزایش یافته و در نتیجه مقاومت بدن نسبت به اکثر عفونت‌های محیطی افزایش یابد.

همچنین، کیفیت بالای پروتئین موجود در شیر تمامی آمینواسیدهایی که باعث رشد و حفظ بافت‌های بدن می‌باشد را شامل شده و نوشیدن روزانه یک لیوان شیر منتج به افزایش بهبود سیستم ایمنی و سطح سلامت خود و عزیزانمان خواهد گردید.

رامک با بهره جستن از تکنولوژی Extended Shelf Life  که چندین سال اخیر توسط کشورهای اروپایی‌ها ابداع و مورد استفاده قرار گرفته است، شیر ESL یا فراپاستوریزه رامک را تولید نموده که بدون استفاده از مواد نگهدارنده، مدت زمان بیشتری نسبت به تمامی شیرهای پاستوریزه بازار تازه می‌ماند. با توجه به توصیه‌های این روزها در خصوص در خانه ماندن شیر فراپاستوریزه یا ESL رامک انتخاب خوبی به جهت بیشتر در خانه ماندن و لذت بردن از نوشیدن شیر تازه و خوشمزه است.

نوشیدنی امروز: شیر فراپاستوریزه یا ESL رامک با دارچین:

پیشنهاد جذاب امروز ما به جهت لذت بردن از یک نوشیدنی سالم ترکیب شیر فراپاستوریزه یا ESL رامک به همراه زردچوبه:

سرفه‌های مداوم، عفونت مجاری تنفسی، سرماخوردگی و آنفلونزا مکرر، نشان از ضعف سیستم ایمنی بدن در فرد می‌باشد. خواص آنتی‌اکسیدانی زردچوبه، سیستم ایمنی بدن را در مقابل ویروس‌ها، باکتری‌ها و عواملی که باعث عفونت بدن می‌گردد، مقاوم می‌سازد.

یک فنجان شیر فراپاستوریزه یا ESL رامک به همراه مقدار کمی زردچوبه نه تنها شما را از سرفه‌های مکرر شبانه نجات می‌دهد بلکه سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و بدن را در مواجهه با عوامل تهدیدزای بیرونی در مقابل بیماری‌های عفونی محافظت می‌نماید. فراموش نکنیم که نوشیدنی این نوشیدنی همراه با لبخند در کنار عزیزانمان، اثربخشی این نوشیدنی را چند برابر می‌نماید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com