Skip to main content
0
(0)

در مراسمی که به مناسبت روز صادرات در شیراز برگزار شد،مهندس هاشم نصیری مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رامک موفق به دریافت تندیس صادر کننده نمونه استان گردید.

این مراسم روز پنج شنبه ششم مهرماه  در اتاق بازرگانی شیراز با حضور سید محمد علی افشانی استاندار فارس، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از صادر کنندگان صنایع مختلف با الویت بررسی راهکارهای توسعه و چالش های موجود در راه صادرات استان فارس برگزار شد .

استاندار فارس در این مراسم گفت:همان طور که هزینه بخشی از جنگ های کشور های خاور میانه توسط ایران تامین می شود،بازرگانان و تجار ایرانی با سهم بازار های صادراتی ،در این کشور ها جایگزین این این بخش شوند.

وی همچنین اظهار داشت حمایت از شرکت های دانش بنیان همواره بخش مهمی از چشم انداز های استانداری فارس را به خود اختصاص داده است.

مهندس هاشم نصیری عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس و مدیر عامل شرکت تولید فرآورده های لبنی رامک با استقبال از پیشنهاد مهندس افشانی استاندار فارس در حمایت از شرکت های دانش بنیان بیان داشت : کارآفرینان و صادر کنندگان همواره برای تعالی سرمایه های اجتماعی این مرز و بوم آمادگی داشته اند و اکنون نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی برای به بار نشستن فعالیت های علمی در شرکت های دانش بنیان آمادگی دارند.

مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رامک در ادامه بر لزوم تداوم تولید با تنوع محصول و توجه به مشتری مداری و همچنین تولید بر اساس ذائقه مشتریان تاکید کرد و گفت: رمز فعالیت بسیاری از شرکت هایی که در عرصه صادرات حرف برای گفتن دارند و سال ها در بازار های خارج از کشور حضور جدی داشته اند ،توجه به تنوع تولید و تولید بر اساس مشتری مداری و ذائقه مصرف کننده است. پایبندی ما به عهدی که در رابطه با افزایش درآمد کشور و رشد اقتصادی داشته ایم ، می طلبد که در این عرصه نیز از نگاه منفعت طلبانه سطحی و آنی بگذریم و به تداوم حضور در بازار های جهانی بیندیشیم ، قطعا این رویکرد به نفع اقتصاد و تولید در بلند مدت خواهد بود.

 

در پایان از صادر کنندگان نمونه تقدیر شد وشرکت فرآورده های لبنی رامک موفق به دریافت تندیس صادر کننده نمونه صنعت لبنیات گردید تا برگ زرینی دیگر را در کارنامه خود به ثبت برساند و در مسیر ارتقا صنعت لبنیات کشور گامی بزرگ بردارد.

ضمنا لازم به ذکر است که نمایشگاهی  سه روزه در همین راستا در اتاق بازرگانی بر پا گردید که بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از غرفه ی رامک در این نمایشگاه بازدید کرد و ضمن ابراز تبریک بابت دریافت تندیس توسط شرکت رامک در جریان مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید کنندگان است قرار گرفت.

photo 2016 10 30 14 11 14 اخبار تندیس صادر کننده نمونه در دستان مدیر عامل شرکت "رامک"

photo 2016 10 30 14 13 31 اخبار تندیس صادر کننده نمونه در دستان مدیر عامل شرکت "رامک"\photo 2016 10 30 14 16 50 اخبار تندیس صادر کننده نمونه در دستان مدیر عامل شرکت "رامک"

photo 2016 10 30 14 16 55 اخبار تندیس صادر کننده نمونه در دستان مدیر عامل شرکت "رامک"

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com