Skip to main content
0
(0)

دستاوردهای ماندگار و ارزشمند، همواره در گرو افکار بلند و تجربیات گرانقدر انسان های آگاهی است که با تمام توان و دلسوزانه در ترسیم آینده ای در خور، تلاش می کنند.رامک امسال هم شایسته ی تقدیر سازمان استاندارد ایران شد.

همزمان با روز ملی استاندارد و طی مراسمی که روز پنج شنبه مورخ 24 مهرماه در سالن حافظ، واقع در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار گردید شرکت رامک مفتخر به دریافت لوح تقدیر توسط جناب آقای دکتر شجاعی مدیر محترم عامل و دریافت نشان حلال توسط جناب آقای مهندس ترابی گردید.

picture1 1 اخبار افتخارآفرینی دوباره ی رامک در همایش روز ملی استاندارد

این خبر مسرت بخش، موجب افزونی مباهات و افتخارآفرینی دوباره برای تمامی مدیران و کارکنان خانواده ی بزرگ رامک و نیز سربلندی صنعت فارس گردید.بی‌شک ایستادگی بر اصول حرفه‌ای و دستیابی به سطوح متعالی کیفیت و استاندارد در این شرایط دشوار و متلاطم به مراتب شهد شیرین‌تری دارد که برگرفته از غیرت و تعصب تمامی مدیران و کارکنان متعهد و پرتوان شرکت رامک بوده و چراغی است برای قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی.

picture2 1 اخبار افتخارآفرینی دوباره ی رامک در همایش روز ملی استاندارد

کسب این موفقیت، مسئولیت خطیر ما را به واسطه ی افزایش سطح انتظار تمامی مشتریان و ذی نفعان، دو چندان نموده و امید است که با مشارکت فعال، ایده پردازی، همدلی، خلاقیت و نوآوری، همواره ارائه کننده ی محصولاتی سالم و متنوع بوده و الگویی برای صنایع کشور و سایر شرکت های تولیدی باشیم.

بدین وسیله، تلاش صادقانه و آگاهانه ی تمام مدیران و کارکنان خانواده ی بزرگ رامک در کسب این افتخار را ارج نهاده و برای تک تک پرسنل دلسوز و توانمند آن پیروزی و بهروزی آرزومندیم.

با سپاس
روابط عمومی شرکت فرآورده های لبنی رامک

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com