Skip to main content
0
(0)

مواد غذایی مناسب برای بدن‌سازی و رشد عضلانی :
شیرکاکائو
شیرکاکائو در ازای هر 3 گرم گلوسید (قند)، 1 گرم پروتئین به بدن می‌رساند. این نسبت برای افرادی که به دنبال «فیتنس» و رشد عضلانی هستند بسیار مفید است.

روغن نارگیل
روغن نارگیل حاوی میزان قابل‌توجهی تری‌گلیسرید دارای زنجیره‌ی متوسط است. بدن از این اسیدهای چرب برای ذخیره‌ی انرژی و نه چربی استفاده می‌کند. اگر شما کربوهیدرات کمی مصرف می‌کنید قبل از ورزش روغن نارگیل را امتحان کنید. خواهید دید که انرژی زیادی کسب می‌کنید. می‌توانید این روغن را به غلات صبحانه یا برای پخت مرغ نیز استفاده کنید.

مرغ‌های ارگانیک و گوشت گاو
گوشت مرغ و گاو (البته گوشت‌های سالم، طبیعی و ارگانیک) سرشار از پروتئین و اسیدی‌های چرب امگا 3 هستند که به عضله سازی و افزایش حجم آن‌ها کمک کرده و شما را از دردهای عضلانی بعد از جلسات ورزشی خلاص کرده و به کاهش چربی‌های بدن نیز کمک می‌کنند.

خامه
مواد چرب موجود در شیر برای بدن شما مفید است. این ترکیبات چرب به تولید کلسترول و تستوسترون کمک می‌کنند و حاوی ویتامین B و ترکیبات پروتئینی با کیفیت هستند. بنابراین این ماده‌ی غذایی فوق‌العاده برای افزایش حجم عضلات مفید خواهد بود.

آناناس
آناناس و پاپایا حاوی آنزیم‌هایی به نام‌های «بروملین» و «پپسین» هستند که باعث تحریک هضم پروتئین‌ها می‌شوند. این میوه‌ها همچنین سرشار از مواد مغذی مفیدی مانند فیبر و ویتامین‌ها هستند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com