Skip to main content
0
4.5
(2)

دومین نمایشگاه صنعت آشپزی، قنادی، آرد و نان و اولین نمایشگاه صنعت بستنی در شیراز
دومین نمایشگاه صنعت آشپزی، قنادی، آرد و نان و اولین نمایشگاه صنعت بستنی روز سه شنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در شیراز آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۷الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان بود.

ramakland
شرکت فرآورده های لبنی رامک نیز برای دومین سال پیاپی به همت واحد بازاریابی با همکاری واحد های روابط عمومی، بازاریابی تجاری، پشتیبانی فروش، واحد توزیع شیراز و خدمات عمومی و تشریفات در این رویداد جذاب حضور داشت. این بار رامک با رویکردی متفاوت تر از سال قبل و با برنامه های متنوع و شاد که برگرفته از تجربه موفق جشنواره پنیر (تیرماه 1403) در برج میلاد تهران بود، شرکت نمود که با استقبال بی نظیر مراجعه کنندگان روبرو شد. بازدیدکنندگان با مشارکت در 5 بازی مختلف و پس از دریافت ژتون تمامی بازی ها هدایایی از محصولات رامک دریافت می نمودند. همچنین تست برخی محصولات نیز به مهمانان ارائه می شد. “حضور آقایان مهندس هاشم نصیری ریئس هیات مدیره، دکتر ناصر شجاعی مدیر عامل و دکتر مهدی حجازی قائم مقام مدیر عامل در حوزه بازار باعث دلگرمی رامکیای عزیز در این نمایشگاه بود.”

 

ramak-pavilion

مهندس عسکرزاده مدیر بازاریابی و تبلیغات «رامک» در حاشیه این نمایشگاه ضمن عنوان این که رامک در شیراز، استان فارس و جنوب کشور، یک برند محبوب و شناخته شده و در سطح کشور نیز یک برند ملی است، اذعان داشت چندین سال است «رامک» نسبت به چنین رویدادهایی، رویکرد خود را تغییر داده و به شکل کلاسیک، محصولات خود را معرفی نمی کند. محصولات در دسترس مردم است که غالبا نیز طرفداران و مصرف کنندگان خود را دارد. ایشان تاکید کرد که «رامک» در حال حاضر با 30 سال سابقه فعالیت فقط لبنیات ارائه نمی دهد بلکه سعی می کند حس و حال خوب را به مردم ارزانی دهد. این رویداد، مصداق اصلی شعار «رامک، دوست بزرگ و کوچک» است. ایشان با اشاره به جانمایی غرفه «رامک لند» و وجه تمایز آن با سایر غرفه ها، اذعان داشت که ایجاد چنین غرفه متفاوتی، نشان دهنده احترام به مخاطب است. مهندس عسکرزاده در خصوص تنوع محصولات جدید این شرکت لبنی نیز توضیح داد که در حال حاضر بیش از 130 نوع کالا از انواع پنیر گرفته تا شیر و محصولات مختلف توسط «رامک» به بازار عرضه می شود. وی به این نکته اشاره کرد که امسال، سه محصول دیپ پنیری با طعم های متفاوت به بازار عرضه شده و تا یک ماه آینده نیز پنیرهای رشته ای با سه مدل گیس باف و موزارلای ساده و دودی به بازار عرضه خواهد شد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

4.5 / 5. 2

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com