Skip to main content
0
(0)

ماست هالوپینو یکی از انواع ماست‌های طعم‌داری ست که می‌تواند برای مهمانی‌ها یک انتخاب عالی باشد. اما این ماست را با چی بخوریم و چطور آن را در سینی مزه برای تولد قرار دهیم؟ برای تزئین این ماست به چه چیزی نیاز داریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما پاسخ دهیم.

ماست هالوپینو

ماست هالوپینو

ایده‌های سینی مزه برای تولد با ماست هالوپینو

اگر می‌خواهید بهترین سینی مزه را در تولد تزئین کنید، این ایده‌ها را به خاطر داشته باشید:

انتخاب ظرف مناسب برای ماست

در ابتدا باید بهترین سینی را انتخاب کنید که مزه‌ها را در آن قرار دهید. ابتدا ماست را در کاسه بزرگ از جنس سینی، بریزید و آن را درست در وسط سینی قرار دهید. برای مثال اگر سینی بامبو را انتخاب کرده‌اید، ماست هالوپینو را هم در یک کاسه بامبو بریزید تا تناسب بیشتری با هم داشته باشند.

همچنین شما می‌توانید برای هر یک از مهمان‌ها یک ظرف جداگانه برای ماست استفاده کنید.

ایده پذیرایی سلفی

وقتی به مهمان‌های خود اجازه دهید آن طور که می‌خواهند از خودشان پذیرایی کنند، تولد رنگ و بوی دوستانه‌تری می‌گیرد. برای مثال ماست هالوپینو را داخل یک ظرف بزرگ بریزید و سپس ظروف سرو کوچک مثل فنجان یا کاسه‌های دسر را در کنار آن قرار دهید تا هر یک از مهمانان به اندازه‌ای که می‌خواهند از ماست بردارند.

تزئین ماست با گیاهان معطر

اگر می‌خواهید سینی مزه برای تولد با ماست هالوپینو ظاهر زیباتری داشته باشد، می‌توانید آن را با گیاهان تزئینی خشک شده تزئین کنید. پودر گل محمدی و پودر نعناع، ریحون و پونه برای تزئین این ماست مناسب هستند. با پودر گل محمدی روی ماست دایره درست کنید و سپس با پودر گیاهان سبز برای آن برگ بکشید.

همچنین می‌توانید با تکه‌های پوست ترپچه هم روی این ماست گلبرگ بسازید و بعد با پوست خیار یا برگ‌های تازه نعناع برای آن برگ درست کنید. تکه‌های گردو هم یکی از راه‌های تزئین این ماست که می‌توانید به بهترین شکل روی آن را تزئین کنید. ضمن اینکه ماست خوشمزه‌تر می‌شود.

چیدن ماست در کنار سبزیجات

ماست هالوپینو به همراه سبزیجاتی مثل کاهو، خیار خرد شده، اسفناج، نعناع و ریحان طعم بسیار لذیذی دارد. اما برای میزه مزه تولد باید به شکل هنرمندانه‌ای آن‌ها را در کنار هم قرار دهید. می‌توانید یک سینی مزه فقط برای سبزیجات در نظر بگیرید. سپس با ترپچه آن را تزئین کنید. برای مثال ترپچه‌ها را به شکل گل برش بزنید و بعد آن‌ها را با خلال دندان در داخل سبزیجات قرار دهید.

در وسط این سینی سبزیجات نیز ظرف حاوی ماست هالوپینو را قرار دهید تا مهمان‌ها بدانند قرار است با این ماست چه مزه‌هایی را امتحان کنند.

چیدن ماست با میوه‌ها

ترکیب ماست هالوپینو با میوه هم طعم بسیار لذیذی دارد و بسیاری به آن علاقمند هستند. شما می‌توانید با روش میوه‌آرایی، میوه‌هایی را که به آن‌ها علاقه بیشتری دارید، برش بزنید و خرد کنید و در سینی مزه برای تولد قرار دهید. حتی می‌توان بعضی از میوه‌ها را با ماست هالوپینو نیز مصرف کنید. توت فرنگی و خیار از جمله میوه‌هایی هستند که بسیاری علاقه زیادی برای مصرف همزمان این دو ترکیب دارند.

برای تزئین بهتر است ماست را در یک کاسه بامبو در سینی قرار دهید و سپس میوه‌های خرد شده را دور تا دور آن در داخل سینی بچینید.

جدا کردن خوراکی‌ها

اگر در پذیرایی تولد خوراکی‌های زیادی را تدارک دیده‌اید، آن‌ها را در ظرف‌های جداگانه‌ای قرار دهید. برای مثال تنقلاتی مثل آجیل‌ها را در یک اردو خوری بریزید تا پذیرایی کردن برایتان راحت‌تر باشد. خوراکی‌های ترش مزه مثل لواشک، آلوچه، آلبالو خشک و … را در یک سینی مجزا قرار دهید. تنقلات شیرین و شور را نیز از یکدیگر جدا کنید تا سینی مزه برای تولد ظاهر شیک‌تری داشته باشد و مهمانان بدانند شما برای چیدن آن زحمت زیادی کشیده‌اید.

درست کردن اسموتی با ماست هالوپینو

یکی دیگر از ایده‌های چیدن سینی مزه برای تولد با ماست هالوپینو ترکیب آن با برخی میوه‌هاست تا یک اسموتی لذیذ بدست آورید. این ماست طعم تند دارد و بنابراین انتخاب ترکیب با آن کمی دشوار است. با این حال می‌توانید از آن اسموتی‌های زیر را تهیه کنید و در سینی مزه تولد قرار دهید:

        ترکیب ماست هالوپینو با موز و گردو: یکی از طعم‌های دلخواه ترکیب ماست با موز است. البته برای اینکه مزه خوشایندتری داشته باشد می‌توانید به آن گردو هم اضافه کنید. ابتدا گردو را پودر و موزها را حسابی خرد کنید. سپس آن را داخل ماست هالوپینو بریزید و در ظروف شیشه‌ای قرار دهید.

        ترکیب ماست هالوپینو با نعناع و خیار: این ترکیب فوق‌العاده خوشمزه است و مطمئنا هر کسی عاشق آن می‌شود. بهتر است از پودر نعناع استفاده کنید و خیار را پوست گرفته و خرد کنید. با ترکیب کردن این ماست با نعناع و خیار می‌توانید با یک میان وعده لذیذ از مهمان‌ها در جشن تولد پذیرایی کنید.

        ترکیب ماست هالوپینو با کیوی: یکی از میوه‌هایی که می‌توانید با آن یک اسموتی خوشمزه درست کنید، کیوی است. بهتر است این میوه را خرد کنید و همراه با کمی نمک در ماست هالوپینو بریزید.

        اسموتی با لیمو و پرتقال: اگر می‌خواهید با این ماست و لیمو و پرتقال اسموتی درست کنید، بهتر است پرتقال را خرد کنید و داخل ماست بریزید. سپس آب لیمو ترش را به همراه کمی نمک به این ترکیب اضافه کنید.

ترکیب با نان خشک و چیپس

یکی دیگر از راه‌های درست کردن یک اسموتی خوشمزه لیوانی در سینی مزه تولد ترکیب کردن ماست هالوپینو با نان خشک شده و چیپس است. البته برای اینکه نان و چیپس در آن حالت خمیری پیدا نکند، بهتر است آن‌ها را در ظرف‌های جداگانه بریزید. ماست هالوپینو را در ظروف سرو کوچک بریزید و نان خشک و چیپس را هم به طور جداگانه در سینی کنار هم قرار دهید.

شمع و گل روی میز مزه برای تولد با ماست هالوپینو

در کنار همه این ایده‌ها برای بهتر شدن خوراکی‌های پذیرایی، بهتر است به وسایلی هم که میز مزه را زیباتر و شیک‌تر می‌کند، فکر کنید. وسایلی مثل گل‌های طبیعی در یک گلدان کوچک شیشه‌ای به همراه چند عدد شمع با اندازه‌های متفاوت می‌تواند میز شما را زیباتر کند. اگر مهمانی شما در زمان شب باشد که با کم کردن نور فضا، می‌توانید شمع‌های بیشتری روشن کنید تا کمبود نور جبران شود و میز مزه زیباتری داشته باشید.

در آخر

تولد گرفتن و پذیرایی کردن از مهمان‌ها کار سختی نیست و فقط به ایده‌های جدید نیاز دارد. وقتی قصد عکاسی دارید، قطعا از وسایل و سینی مزه روی میزه هم عکاسی می‌کنید. حالا برای بسیاری از افراد گذاشتن تنها یک کیک تولد و میوه کافی نیست. در عین حال سینی مزه هم رایج شده است و همه می‌خواهند با انواع خوراکی و تنقلات از مهمان‌های خود پذیرایی کنند. شما هم می‌توانید از این ایده‌های سینی مزه برای تولد استفاده کنید و بهترین پذیرایی از مهمان را داشته باشید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com