Skip to main content
0
(0)

روز پرستار روز تجلیل از کرامت و بزرگی انسان‌هایی است که انسانیت را درسنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به دردها و آلام همنوعان خود می‌بینند؛ فرشتگانی که هم نفس با بیماران، عمر و سلامتی خودرا به مخاطره می‌اندازند تا به آنان زندگی و امید بخشند.

روز پرستار رامکتلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی‌های پرستاران به ویژه در روزهای شیوع بیماری کووید ۱۹ که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی می‌توانست حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، درخشان‌تر از گذشته نمایان شد. آنان که بی‌هیچ چشم‌داشتی و با مسئولیت‌پذیری، بی‌پروا، جان بر کف، متعهدانه و فداکارانه جهت کمک به بیماران مبتلا، در خط مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند.

روز پرستار بهانه‌ای شد تا به نکوداشت جایگاه و مقام این فرشتگان زمینی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان تقدیر به عمل آید. به همین مناسبت و با همکاری مدیر محترم واحد روابط عمومی بیمارستان قلب کوثر سرکار خانم دکتر یوسفی با حضور در بین پرستاران و اهدای گل، از فداکاری‌های آنان در مراقبت از بیماران و ارتقای سلامت جامعه  قدردانی گردید.

روز پرستار رامکدر جریان این برنامه، با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان قلب کوثر ضمن تبریک این روز به پرستاران، از مقام شامخ آنان  تجلیل به عمل آمد.

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com