Skip to main content
0
(0)

تصور کنید برای وعده عصرانه دوستان خود را به یک دورهمی ساده دعوت کرده‌اید. اما می‌خواهید در این مهمانی با بهترین تنقلات و خوراکی از آن‌ها پذیرایی کنید. شاید ماست موسیر و چیپس و یک نوشیدنی انرژی‌زا جز اولین گزینه‌های شما برای پذیرایی از آن‌ها باشد. اما این بار می‌توانید سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو را انتخاب و به شکل متفاوتی از دوستانتان پذیرایی کنید. اما ماست هالوپینو چیست و چرا آن را انتخاب کنید؟ با ما همراه شوید تا به شما پاسخ دهیم.

ماست هالوپینو چیست؟

این ماست ترکیبی از ماست چکیده و فلفل هالوپینو است که طعم تند و متفاوت دارد. بافت این نوع ماست نرم و لطیف است و هر کسی را در همان دفعه اول عاشق خود می‌کند. این ماست یک محصول جدید از برند رامک است که بسیاری به آن علاقه پیدا کرده‌اند.

این ماست می‌تواند به عنوان یک میان وعده نیز مصرف شود. اما برای تزئین سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو بهتر است آن را در کنار تنقلات دیگری مثل چیپس قرار دهید.

خواص ماست هالوپینو

ماست به تنهایی یک ماده لبنی سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی ست که از جمله باید به پروتئین، پتاسیم، ویتامین B6، منیزیم و … اشاره کنیم. مصرف این مواد مغذی برای حفظ سلامت بدن از جمله استخوان‌ها، مفاصل و دندان‌ها موثر است. وجود باکتری‌های پروبیوتیک در ماست به بهبود وضعیت سلامت سیستم گوارشی کمک زیادی می‌کند.

ماست هالوپینو

ماست هالوپینو

 

اما وقتی با هالوپینو ترکیب می‌شود، مواد مغذی این گیاه نیز وارد آن می‌شود که باید به ویتامین C، پتاسیم و ویتامین B6 اشاره کنیم. بسیاری از ترکیبات این دو ماده غذایی تقریبا شبیه به همدیگر است و وقتی با هم ترکیب می‌شوند، می‌توان گفت یک محصول جدید، مغذی و کاملا سالم بدست می‌آید.

مصرف ماست هالوپینو به دلیل داشتن ویتامین B6 در تقویت سیستم قلب و عروق، درمان کم خونی ژنتیکی و بهبود سلول‌های مغزی تاثیر زیادی دارد. در واقع ایده سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو می‌تواند برای حفظ سلامت مهمانان بهترین انتخاب باشد. ضمن اینکه بهتر است آن‌ها را نیز با خواص این نوع ماست خوش طعم آشنا کنید.

ماست هالوپینو را با چی بخوریم؟

این ماست به عنوان یکی از مواد مغذیی در سینی مزه تنقلات است که باید در کنار مواد غذایی دیگری هم قرار بگیرد. چیپس رایج‌ترین خوراکی ست که اغلب مردم آن را با ماست موسیر میل می‌کنند. برای همین اولین گزینه برای تزئین سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو هم می‌تواند چیپس باشد. به طوری که می‌توانید یکی از انواع چیپس ساده، نمکی، سرکه‌ای و یا فلفلی را انتخاب کنید.

اما روش‌های دیگری هم برای چیدن سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو وجود دارد. شما می‌توانید از سبزیجاتی مثل خیار، کاهو، کلم و یا نان خشک خرد شده نیز استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید چاق شوید، ترکیب این ماست با سبزیجات می‌تواند به شما کمک کند دوره رژیم لاغری را به راحتی ادامه دهید.

اگر می‌خواهید از مهمانان خود پذیرایی حسابی کنید، بهتر است همه این مواد غذایی را در سینی میزه تنقلات قرار دهید تا باب میل خود، ماست هالوپینو را با هر چیزی که بیشتر تمایل دارند، انتخاب کنند.

ایده سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو

برای تزئین این سینی می‌توانید از چند تکنیک زیر استفاده کنید:

استفاده از ظروف بامبو

شما می‌توانید سینی مزه تنقلات را با استفاده از سینی‌های فلزی سنتی و یا یک سینی بامبو طرح جدید، تزئینی کنید. سینی‌های بامبو نسبت به سینی‌های فلزی قطر کوچکتری دارند و به همین دلیل فضای زیادی برای قرار دادن تنقلات زیاد وجود ندارد. با این حال شما می‌توانید چند سینی بامبو کوچک را در کنار هم قرار دهید و هر کدام از آن‌ها را به شکل متفاوتی تزئینی کنید.

ماست هالوپینو و تنقلاتی که باید با آن میل شود، در یک سینی مجزا قرار دهید و از مهمان‌های خود پذیرایی کنید.

استفاده از استند

اگر خوراکی‌های زیادی برای پذیرایی تدارک دیده‌اید و فضای زیادی برای چیدمان آن‌ها را ندارید، از استند استفاده کنید. استندهای کوچکی که در داخل سینی قرار دهید و سپس تنقلات را روی آن‌ها بچینید. می‌توانید روی استندهای فینگرفود و یا میوه‌های خرد شده بگذارید.

استفاده از ظروف دو طبقه

برای چیدن سینی مزه تنقلات استفاده از ظروف دو طبقه مثل شیرینی خوری یا میوه‌خوری هم یک ایده عالیست. دیگر نیازی نیست این ظروف را در داخل سینی بگذارید و می‌توانید خوراکی‌ها و تنقلات مورد نظر را داخل این ظروف قرار دهید و با آن از مهمان‌های خود پذیرایی کنید.

گذاشتن یک کاسه وسط سینی

برای تزیین سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو می‌توانید آن را داخل یک کاسه بریزید و آن را دقیقا در وسط سینی خوراکی‌ها قرار دهید. سپس دور تا دور آن را با انواع تنقلات تزئینی کنید. کاسه حاوی ماست را نیز با وسایل تزئینی مثل برگ‌های نعناع، پودر نعناع و غنچه گل محمدی تزئینی کنید.

سینی مزه سبزیجات

اگر مهمان‌های شما عاشق سبزیجات و خوراکی‌های گیاهی هستند، می‌توانید فقط یک سینی کوچک را از سبزیجات کم کالری پر کنید. خیار، کاهو، هویج، ذرت و … از جمله سبزیجاتی هستند که ممکن است مهمان‌های شما از آن‌ها استقبال کنند. در عین حال می‌توانید ماست هالوپینو را نیز در یک کاسه بامبو در داخل سینی مزه سبزیجات نیز قرار دهید. برای تزئینی این سینی بهتر است از سبزیجات گرد و رنگی مثل گوجه گیلاسی یا ترپچه استفاده کنید.

سینی مزه میوه‌ها

میوه‌ها یکی از اصلی‌ترین خوراکی‌هایی هستند که در پذیرایی از مهمان کاربرد دارند. اما چیدن میوه بدون ایده در داخل سینی چندان جذاب نیست و توصیه می‌کنیم حتما آن‌ها را با سلیقه خرد کرده و داخل سینی بچینید. میوه‌هایی مثل موز، آناناس، کیوی، پرتقال و … را خرد کنید داخل سینی کنار هم بچینید. میوه‌های کوچک و گرد مثل گیلاس، آلوچه و یا آلبالو را هم در داخل سینی و روی میوه‌ها قرار دهید تا ظاهر زیباتری داشته باشد.

سینی مزه آجیل‌ها

برای سینی مزه تنقلاتی مثل آجیل می‌توانید از اردو خوری استفاده کنید و هر تعداد آجیل که دارید، در یک سمت آن بریزید. سپس این اردوخوری را در داخل سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو قرار دهید. اگرچه خوردن آجیل با ماست چندان جالب نیست، اما در اردو خوری آجیل‌ها، تنقلات دیگری مثل چیپس یا سبزیجات را قرار دهید تا مهمان‌ها تمایل بیشتری برای خوردن ماست هالوپینو داشته باشند.

جدا کردن خوراکی‌ها بر حسب طعم

اگر می‌خواهید مهمان‌ها از پذیرایی شما لذت ببرند، بهتر است تنقلات را براساس طعمی که دارند، از هم جدا کرده و در سینی و ظروف جداگانه بچینید. برای مثال سینی حاوی خوراکی‌های شیرین، خوراکی‌های شور، میوه‌ها، سبزیجات، سینی حاوی خوراکی ترش و یا مزه‌های پروتئینی را به طور جداگانه تهیه کنید.

برای مثال در سینی حاوی خوراکی‌های شیرین از تنقلاتی مثل شکلات، بیسکوییت، پاستیل، مارشمالو و … را قرار دهید. در سینی خوراکی‌های ترش از آلوچه، لواشک، تمبر هندی و … استفاده کنید. وقتی خوراکی‌ها براساس طعم از همدیگر جدا شده باشند، مهمان‌ها می‌توانند براساس سینی که بیشتر به آن علاقمند هستند، پذیرایی شوند.

در آخر

 وقتی برای یک دورهمی یا تولد مهمان دعوت کرده‌اید و می‌خواهید بهترین پذیرایی را داشته باشید، مطمئنا به اولین چیزی که فکر می‌کنید، تهیه انواع تنقلات و خوراکی ست. اما برای تزیین سینی مزه تنقلات با ماست هالوپینو باید سلیقه به خرج دهید و خوراکی‌ها را به بهترین شکل در سینی مزه بچینید. در این مطلب به چند ایده برای تزئین سینی مزه تنقلات پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com