Skip to main content
0
(0)

شرکت رامک با توجه به پیامدهای منفی مصرف سس های چرب برای سلامتی انسان، پنیری را تولید نمود که قابلیت جایگزینی انوع سس ها را دارد.

به گزارش واحد روابط عمومی رامک ، روز چهارشنبه، این دستاورد شرکت فرآورده های لبنی رامک در استان فارس در بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی استان از این واحد تولید لبنیات و بستنی رونمایی و معرفی شد.

به گفته مدیر عامل شرکت رامک ، تولید پنیر میکس رامک با بررسی نیازهای جاری و پنهان مصرف کنندگان و با هدف برآورده سازی این نیاز و ارائه یک محصول صد در صد سالم، طبیعی و علمی تولید شده است .

مهندس هاشم نصیری مدیر عامل شرکت رامک ، در جریان بازدید خبرنگاران از کارخانه رامک بیان داشت : رامک به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید فرآورده های لبنی در کشور ، همواره تولید محصولات سالم ، عاری از هرگونه مواد نگهدارنده ، طبیعی ، با کیفیت و تازه را سرلوحه کار خود قرار داده است . ایشان عنوان نمودند خانواده بنده و تمامی کارکنان شرکت ، جزو مصرف کنندگان همیشگی محصولات رامک هستیم که این امر عملا خود باعث شده است در تولید محصولات با کیفیت حساسیت ویژه ای در میان تمامی کارکنان وجود داشته باشد .

ایشان در ادامه صحبت های خود عنوان داشتند که هدف متعالی این شرکت توجه به سلامت جامعه است و به همین دلیل رامک در طول دو دهه فعالیت مستمر توانسته است به عنوان یک دوست جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن مصرف کنندگان داشته باشند و شعار رامک دوست بزرگ و کوچک نه به عنوان یک شعار ، بلکه به عنوان یک واقعیت مورد قبول عموم مصرف کنندگان است .

مدیر عامل واحد نمونه صنعتی سال 94 عنوان نمودند ، حساسیت در تولید محصولات غذایی همواره بیش از سایر عرصه های تولیدی است و این واحدها همواره زیر ذره بین نظارت ها و بازرسی های سازمان استاندارد قراردارند ، اما مهم تر از حضور بازرسان و ناظران در این عرصه ، وجدان بیدار و آگاه و احساس مسئولیت مدیران و کارکنان شرکت رامک نسبت به سلامت مردم برای رسیدن به جامعه سالم است .

مهندس حجازی معاونت بازاریابی و فروش شرکت رامک در خصوص خلق محصولات جدید عنوان نمودند : شرکت رامک همواره به عنوان یکی از اصول اساسی خود خلق محصولات جدید را به صورت مستمر در دستور کار دارد . واحد محصول و واحد تحقیقات بازار رامک نیازهای جاری و پنهان مصرف کنندگان را بررسی و مورد سنجش قرارداده و نسبت به تولید محصولات جدید اقدام می کنند . این محصولات قبل از تولید نهایی از لحاظ ذائقه مصرف کنندگان مورد بررسی و نظرسنجی قرار گرفته و محصول نهایی پس از تایید نهایی به بازار عرضه میگردد .

لذا با توجه به تغییر سبک زندگی مردم ، افزایش سرعت زندگی ، محدودیت در تامین غذای سالم ، نیاز به جایگزینی چاشنی های سالم به جای سس های تولید شده با چربی غیر اشباع ، پنیر میکس رامک در سه نوع متفاوت و در جهت پوشش همه سلایق تولید و عرضه شده است .

مهندس حجازی در خصوص نحوه توزیع و فروش محصولات رامک عنوان داشتند که در حال حاضر شرکت رامک در 11 استان کشور به صورت مستقیم محصولات خود را به عموم جامعه عرضه می کند و در دیگر استان ها نیز نمایندگان شرکت رامک محصولات را به فروش میرسانند . ایشان عنوان داشتند در حال حاضر در حدود 500 نفر به صورت مستقیم در عرضه توزیع و فروش مشغول فعالیت میباشند که محصولات با رعایت دقیق چرخه سرمایش به صورت کاملا سالم و تازه در اختیار هموطنان قرار میگیرد .

معاونت بازاریابی و فروش شرکت رامک در خصوص نحوه معرفی این محصول عنوان داشتند که این محصول از طریق جراید ، خبرگزاریها ، تبلیغات محیطی ، اینترنت و وب سایت شرکت به آدرس www.ramakdairy.comو صفحات رسمی رامک در شبکه های اجتماعی به عموم جامعه معرفی میگردد و مخاطبان میتوانند از طریق وب سایت و صفحات اجتماعی رامک با محصولات و نحوه استفاده از محصولات جدید آشنا شوند .

مهندس مازندرانی معاونت اجرایی شرکت رامک درخصوص نحوه مصرف پنیر میکس عنوان نمودند این پنیر را هم می توان با نان مصرف کرد و هم به عنوان میان وعده و یا سس برای ساندویچ ، استیک و حتی غذاهای دریایی به مصرف رساند ، ترکیب این محصول با انواع غذاها به ویژه غذاهای دریایی می تواند ذائقه افراد مشکل پسند به ویژه کودکان را اقناع کند .

تفاوت این محصولات با سایر رقبای ایرانی و خارجی آن در این است که تمام مواد تشکیل دهنده آن کاملا تازه می باشد . به عنوان مثال در پنیر میکس پاپریکا ، از انواع فلفل دلمه ها ی تازه و خرد شده استفاده میگردد در تولید این محصول همچون دیگر محصولات رامک از هیچگونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی شود .

ایشان در خصوص پنیر میکس پاپریکا عنوان نمودند فلفل دلمه سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد. بر عکس همه فلفل ها، فلفل دلمه طعم تندی ندارد و سرشار از ویتامین c و ریز مغذی هایی مانند بتاکاروتنو فلاونوییدها می باشد. هر چه فلفل دلمه قرمز تر باشد آنتی اکسیدان آن هم بیشتر می باشد.(آنتی اکسیدان ها با ویروس ها و میکروب های بدن مقابله می کند).فلفل دلمه سرشار از املاح و مواد معدنی مانند آهن، مس،کلسیم،پتاسیم،فسفر، منیزیم و روی می باشد.فیبر های موجود در فلفل دلمه باعث کاهش اشتها شده و میل به پرخوری را کاهش می دهد.

همچنین مهندس مازندرانی در ادامه توضیحات خود در خصوص پنیر میکس شوید گردو عنوان نمودند ، گردو حاوی ویتامین های A,B,C,D ,E می باشد و همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی از کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم و پروتئین می باشد .به علت وجود چربی و امگا3 در درمان بیماری های قلبی موثر می باشد. شوید سرشار از ویتامین c می باشد و باعث رفع چربی و هضم غذا و رفع بی خوابی می شود.اشتها آور و پاین آورنده چربی خون می باشد.

محصول پنیر میکس اکنون در دسترس خانواده ها و مصرف کنندگان قرار دارد و با ورود این محصول به چرخه بازار مصرف امید می رود گام های تازه برای تحکیم و تثبیت سلامت بیشتر مردم جامعه برداشته شود و رامک امیدوار است به عنوان یک دوست با تولید محصولات جدید و نوآوری های آتی بتواند لبخند رضایت را به چهره مصرف کنندگان عزیز بنشاند .

مقالات ابتکار شرکت رامک برای خداحافظی با سس های چرب

مقالات ابتکار شرکت رامک برای خداحافظی با سس های چرب

مقالات ابتکار شرکت رامک برای خداحافظی با سس های چرب

مقالات ابتکار شرکت رامک برای خداحافظی با سس های چرب

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com