Skip to main content
0
(0)

یکی از بهترین راه­های مقابله با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از همه گیر شدن آن، رعایت دستورالعمل­های بهداشتی است. علاوه بر این، تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا خواهد داشت و بدن انسان بهتر می­تواند در برابر این ویروس مقاومت کند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت وضعیت سیستم ایمنی بدن در سنین مختلف می­باشد. بطور کلی با افزایش سن، توانایی سیستم ایمنی بدن تا حدودی کاهش می­یابد و در نتیجه، امکان ابتلای افراد به بیماری­های نظیر آنفولانزا، بیماری های عفونتی، التهابی و… افزایش می­یابد.

به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن علاوه بر کاهش استرس و انجام فعالیت­های ورزشی منظم، لازم است افراد رژیم غذایی مناسبی که شامل همه گروه مواد غذایی است برای خود در نظر بگیرند. مصرف مواد غذایی که شامل ویتامین C، B،D،E،A ، پروتئین، سلنیوم، روی، آهن و ید هستند، بسیار توصیه می­شود.

دوغ از جمله نوشیدنی­هایی است که ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از پروتئین، کلسیم و ویتامین‌های گروه B است و مصرف آن در کنار وعده­های اصلی، جایگزین بسیار خوبی برای نوشیدنی­ها و نوشابه­های گازدار می­باشد و می­تواند یک چهارم نیاز روزانه به کلسیم و ویتامین­های گروه B را تامین کند ، در نتیجه نقش بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com