Skip to main content
0
(0)

درخشش صنعت فارس در اجلاس رؤسای آیتک
هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور موسوم به اجلاس آیتک در حالی برگزار شد که فارس در این اجلاس خوش درخشید و با انتخاب شرکت فرآورده های لبنی رامک به عنوان واحد برتر ، نام این استان در بین استان های کشور به عنوان استانی پیشرو در حوزه صنعت معرفی شد.
به گزارش سرویس اقتصادی <<خبر جنوب>>، این اجلاس با هدف توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، توجه به نقش خدمات و تولیدات ملی در رشد اقتصادی،تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای ایرانی و در نهایت ایجاد فضای مشترک هم اندیشی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی با حضور مسئولان تراز اول کشور از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین معاون اول رئیس جمهور برگزار و لوح و تندیس واحد برگزیده به شرکت رامک به مدیر عاملی مهندس هاشم نصیری اهدا شد.
این اجلاس نسبت به همایش ها و اجلاسه های برگزار شده در حوزه اقتصاد، برتری های فراوانی دارد که شاید مهمترین آن، دخالت نگاه مشتریان در انتخاب شرکت های برتر و همچنین ثبت برگزیدگان اجلاسیه در سطح جهان باشد.
حضور شرکت رامک در بین برگزیدگان اجلاس سران آیتک از دو لحاظ قابل اهمیت است؛ نخست آنکه نام فارس را در بین استان های پیشرو در صنعت کشور برجسته می سازد و از سوی دیگر مشتریان شرکت رامک اطمینان خاطر بیشتری نسبت به محصولات این شرکت پیدا می کنند.
گزارش <<خبر جنوب >>حاکی است؛ روند ارزیابی شرکت ها برای انتخاب شرکت های برتر در چهار مرحله شامل برسی اطلاعات و الزامات دریافتی از سوی سازمان ها، نظر سنجی های عمومی و تخصصی و انطباق اطلاعات با شاخص ها و معیار ها بر اساس 10 شاخص اصلی و پایه ای و 38 معیار فرعی و جزئی صورت گرفته است.
میزان رفع نیاز مشتریان، دیدگاه مصرف کنندگان در خصوص سطح خدمات یا محصول، میزان پاسخگویی و رفع مشکلات، توجه به طراحی و ارئه محصولات یا خدمات نوین، اجرای طرح های حمایتی در راستای جلب رضایت مشتریان،سطح کیفیت محصول یا خدمات و میزان اشتغالزایی و جذب نیرو از جمله مواردی است که در این انتخاب موثر بوده است.
لازم به یادآوری است محصولات شرکت فرآورده های لبنی رامک بیش از دو دهه است بر سر سفره های مردم آمده و از یزرگترین کارخانجات تولید محصولات لبنی در ایران می باشد.
استفاده از مواد اولیه و لوازم بسته بندی مناسب، ماشین آلات خودکار پیشرفته، دانش فنی و نیرو های متخصص باعث شده تا در این 21 سال محصولات تولیدی رامک در بازار رقابت از امتیازات ویژه برخوردار باشد و سطح قابل توجهی از بازار لبنیات را در اختیار خود داشته باشد.
رامک با توجه به سه اصل تولید محصول خوشمزه، سالم و بدون مواد نگهدارنده، هم ذائقه مردم را مورد توجه قرار داده و هم سلامت آنها را در تولید محصولات مدنظر قرار داده است.
رامک محصولات متعددی از انواع ماست کم چرب، پرچرب، همزده، دیلایت و ماست موسیر گرفته نا انواع دوغ، خامه،پنیر، کشک،شیر،پودر شیر خشک،پودر پنیر وآب پنیر با بهترین کیفیت و مطلوب ترین طعم را تولید و به بازار عرضه می کند.
این عوامل به همراه میزان سرمایه گذاری و اشتغال، استراژی های تولید،فرآیند تولید،میزان ارتقا سطح دانش فنی و تخصصی کادر و پرسنل، انجام طرح های کاربردی و اجرایی، توجه به محیط زیست و حمایت های تخصصی و توجه به مسایل و تعهدات اجتماعی باعث شده تا رامک در صدر شرکت های صنعتی کشور،جایگاه منحصر به فردی داشته و در اجلاسیه روسای آیتک موفقیت چشمگیری داشته باشد.

photo 2016 08 21 11 06 43 اخبار تنديس سرآمد صنعت لبنيات كشور به شركت رامك رسيد

photo 2016 08 21 11 13 14 اخبار تنديس سرآمد صنعت لبنيات كشور به شركت رامك رسيد

photo 2016 08 21 11 17 17 اخبار تنديس سرآمد صنعت لبنيات كشور به شركت رامك رسيد

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com