Skip to main content
0
(0)

رامک فقط دوست بزرگ و کوچک در ایران نیست و به دوستی فراتر از مرزهای جغرافیایی برای سایر کشورها تبدیل شده است، اتفاقی که سال هاست در حال رخ دادن است و رامک با انتخابش به عنوان صادر کننده برتر کشور نشان داد که تولیداتش علاوه بر بازارهای داخلی، مشتریان پر و پاقرص خارجی هم دارد.
رامک با کلکسیونی از افتخارات مختلف در حوزه صنعت، مدیریت و حمایت از حقوق مصرف کننده باز هم افتخار آفرید و به عنوان صادر کننده برتر سال 96 انتخاب شد.
در تقدیر از صادرکنندگان برتر فارس که با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس و دیگر مقامات استانی برگزار شد لوح و تندیس واحد صادراتی برتر استان به شرکت رامک اعطا شد.
توجه به شاخص های تولید، مدیریت کارآمد، کیفیت بالای محصولات، نیاز سنجی و پیش بینی های لازم در مسیرهای تولید ملی، خلاقیت و نوآوری، مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف از جمله دلایل انتخاب شرکت رامک به عنوان واحد برتر صادراتی فارس است.

photo 2017 11 21 13 45 06 اخبار دو تندیس صادر کننده نمونه استانی سهم رامک از همایش روز صادرات

photo 2017 11 21 13 45 01 اخبار دو تندیس صادر کننده نمونه استانی سهم رامک از همایش روز صادرات

استفاده از مواد اولیه بهداشتی و سالم و لوازم بسته بندی مناسب، بهره گیری از توان مهندسی متخصص و نیروی کار آموزش دیده و دلسوز و تولید بر اساس خواست مشتری موجب گردیده است تا رامک برگزیده شرکت های تولید محصولات لبنی در این عرصه باشد و نشان تقدیر و لوح زرین صادرات را به دست آورد.
محصولات رامک به عنوان یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید محصولات لبنی در ایران بر سر سفره های مردم حضور دارد و حالا سال هاست به سر سفره مردم سایر کشورها از عمان، افغانستان، توگو (آفریقا)، ویتنام و امسال نیز به بازار کشورهای کویت، قطر، عراق، پاکستان و ترکمنستان هم راه یافته است
لازم به یادآوری است، در تولید محصولات لبنی رامک از مواد اولیه با کیفیت، طبیعی و سالم و بهترین فناوری تولید استفاده می شود و با تکیه بر نیروی انسانی بومی و توانمند بر اساس صداقت و نیک کرداری و برخورد منطقی و عقلایی با مصرف کننده محصول مورد نیاز مردم تامین می گردد.
مدیریت و کارکنان شرکت رامک معتقدند هیچ چیز برای ما در منشور اخلاقی به عنوان یک شرکت تولید کننده محصولاتی که با سلامت مردم سر و کار دارد مهم تر از اعتماد مشتریان و سلامت و تندرستی جامعه ایرانی نیست.
استفاده از مواد اولیه و لوازم بسته بندی مناسب، ماشین آلات خودکار پیشرفته، دانش فنی و نیروهای متخصص باعث شده تا در این 23 سال محصولات تولیدی رامک در بازار رقابت از امتیازات ویژه برخوردار باشد و سطح قابل توجهی از بازار لبنیات را در اختیار خود داشته باشد.
رامک با توجه به سه اصل تولید محصول خوشمزه، سالم و بدون مواد نگهدارنده، هم ذائقه مردم را مورد توجه قرار داده و هم سلامت آن ها را در تولید محصولات مدنظر قرار داده است.
رامک در سال گذشته محصول شیر فرا پاستوریزه را با بالاترین کیفیت شیر و با تکنولوژی ESL برای اولین بار در ایران عرضه نمود که با استقبال بالای مصرف کنندگان ایرانی رو به رو شد. فناوری که در اروپا جایگزین شیرهای پاستوریزه معمولی شده است، همچنین به جهت افزایش سهولت در مصرف شیرهای استریل یا فرادما نیز برترین تکنولوژی پاکت شیر در دنیا را با نام Edge یا شیب دار عرضه نموده است.
رامک محصولات متعددی از انواع ماست کم چرب، پر چرب، همزده، دیلایت و ماست موسیر گرفته تا انواع دوغ، خامه، پنیر، کشک، شیر، پودر شیرخشک، پودر پنیر و آب پنیر با بهترین کیفیت و مطلوب ترین طعم را تولید و به بازار عرضه می کند.
این عوامل به همراه میزان سرمایه گذاری و اشتغال، استراتژی های تولید، فرآیند تولید، میزان ارتقای سطح دانش فنی و تخصصی کادر و پرسنل، انجام طرح های کاربردی و اجرایی، توجه به محیط زیست و حمایت های تخصصی و توجه به مسایل و تعهدات اجتماعی باعث شده تا رامک در صدر شرکت های صنعتی کشور، جایگاه منحصر به فردی داشته باشد.
لازم به یادآوری است، رامک چندی پیش هم در راستای حفظ محیط زیست، تصفیه خانه فاضلاب این شرکت را با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی از منابع داخلی خود مورد بهره برداری قرار داد، تصفیه خانه ای منحصر به فرد که مقامات اداره کل محیط زیست فارس از آن به عنوان طرحی بزرگ، علمی و الگو یاد کرده اند.
بی شک، شرکت رامک الگویی برای تمامی بخش های تولید است و می تواند چراغ راهی برای فعالین صنعت لبنیات در کشور باشد.

photo 2017 11 21 13 44 41 اخبار دو تندیس صادر کننده نمونه استانی سهم رامک از همایش روز صادرات

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com