Skip to main content
0
(0)

سومین جشنواره‌ی ملی سلامت غذا، با چشم انداز دستیابی به جامعه‌ی سالم و پویا از طریق بهبود سیستم سلامت صنایع غذایی با رویکرد ارتقای سطح سلامت غذا و با هدف شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق، توسعه و تولید محصولات سلامت غذایی و با حضور مقامات ارشد سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صمت، انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزارشد.

جشنوارهدر بخش برندهای غذایی، در مجموع، 6۰ برند نام آشنای صنعت غذا که به تولید محصولات فراسودمند یا کاهش اثرات زیانبار محصول دست یافته بودند با شعار همه با هم برای سلامتی و هر نام پرافتخار یک پیام سلامتی، به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در تولید محصولات سلامت پرداختند.

رامک امسال نیز همچون سال‌های گذشته، به عنوان برند حامی سلامت و در کنار برندهای پرآوازه‌ی صنعت غذا، موفق به دریافت تندیس طلایی کیفیت این همایش گردید. در مراسم اختتامیه‌ی این همایش همکار عزیزمان جناب آقای مهندس پورمفخم به نمایندگی از شرکت رامک تندیس این همایش را دریافت نمودند.

ضمن عرض تبریک به تمام مدیران و کارکنان محترم و خستگی ناپذیر شرکت رامک، تداوم حرکت در مسیر رشد و تعالی برای رامک عزیزمان را آرزومندیم.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com