Skip to main content
0
(0)

770x400 salamat uht min 1 مقالات شیر استریل رامک، کمک به کاهش قند خون

بهداشت عبارت است از علم و هنر پیشگیری از بیماری، افزایش طول عمر و بالا بردن سطح سلامت، که اگر تک تک افراد جامعه سالم باشند، می توان به یک جامعه توانا دست یافت.

رسالت روز جهانی بهداشت و سلامت (7آوریل)، بالا بردن آگاهی عموم مردم جهان در خصوص موضوع سلامت است که سازمان بهداشت جهانی، آن را در رأس اولویت های بهداشتی سال قرار داده است و این روز را به عنوان نقطه شروع اجرای برنامه‌های بهداشتی بلند مدت قرار داده است.

شیر UHT مناسب برای بیماران دیابتی :

در کشور ما حداقل 3 میلیون نفر دیابتی در کشور زندگی می‌کنند همچنین شیوع دیابت در جهان حدود 4/6 درصد است و انتظار می‌رود تا سال 2030 تعداد افراد مبتلا به دیابت به 366 میلیون نفر برسد.  برای کنترل دیابت باید بین عوامل بالا برنده و پایین آورنده قند خون تعادل ایجاد کنیم . به گونه ای که  افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می‌توانند سطح قند خون خود را با نوشیدن شیر فرادما کنترل کنند.

شیر گاو حاوی مواد مغذی و هورمون‌هایی است که سبب کاهش میزان انسولین خون می‌شود و به این ترتیب از افزایش قند خون جلوگیری می‌کنند. در صورتی که شیر با پروتئین بالا به هنگام صبح به صورت روزانه و دائمی در کنار غلات با کربوهیدرات بالا خورده شود، هورمون‌های معده را آزاد کرده و روند هضم را کند می‌نماید که نتیجه آن احساس سیری می‌باشد. در این صورت فرد غذای کمتری مصرف نموده و پیرو آن قند خون وی کاهش می‌یابد.

همچنین قند شیر دیر هضم است و برای بیماران مبتلا به دیابت نه تنها مضر نیست بلکه باعث تامین نیاز‌های بدن به عنوان وعده غذایی یا میان وعده با ارزش غذایی بسیار بالا می‌شود. شیر همچنین دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ازجمله کلسیم و ویتامین  D  است که نقش مهمی درجلوگیری ازابتلای افراد به بیماری دیابت دارد.

میزان انسولین ناشنای کودکانی که حداقل ۴۰۰ میلی لیتر شیر در روز نوشیده اند ۵۰ درصد کمتر از سایر کودکان بوده است. که این خود حاکی از کامل بودن شیر به عنوان یک ماده غذایی کامل می‌باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com