Skip to main content
0
(0)

در حالی که بسیاری از افراد مایل هستند روز خود را با یک فنجان چایی یا قهوه آغاز کنند ، نوشیدن آب جوش ( داغ) با لیموی تازه در اول روز و قبل از مصرف هر گونه مواد غذایی و صبحانه ممکن است خاصیت ها و مزیت هایی در خود داشته باشد ..

در واقع یک لیوان آب لیموی تازه این خواص را در پی خواهد داشت:

 

1: کمک به آبسازی مجدد بدن:

از آنجایی که بدن انسان در طول نیمه شب بالغ بر 7 یا 8 ساعت را بدون آب سپری کرده است ، ضروری ترین عمل برای جلوگیری از از دست دادن و بازسازی مجدد آب مورد نیاز بدن،  نوشیدن آب صبحگاهی می باشد  ولی از آنجاییکه مصرف  آب در اول صبح برای بسیاری از افراد ناخوشایند میباشد، پیشنهاد آب لیموی تازه برای مزه دار کردن آب معمولی گزینه مطبوعی میباشد. و کمک ویژه ای به از دست رفتگی آب بدن در شب گذشته می کند.

 

2: کمک به افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن :

در بین مرکبات لیمو منبع غنی از ویتامین ث میباشد و کمک به حفظ و قوی تر کردن سیستم ایمنی بدن می کند

 

3:کمک به جوانسازی پوست :

ویتامین ث موجود در لیمو  به بازسازی و درمان بافت های پوستی کمک میکند و برای عملیات سنتز کلاژن های پوستی بسیار ضروری می باشد، همچنین پروتئین یکی از تشکیلات اساسی پوست انسان است که لیمو ترش منبع ویژه ای از پروتئین می باشد.

 

4:کمک به بهبود شرایط روحی :

تحقیقات ثابت کرده است رایحه و عطر لیمو سطح استرس را کاهش می دهد،روحیه افراد را بالا می برد،تحریکات عصبی و بدخلقی را کاهش می دهد  و… بسیاری مزیت های دیگر که موجب می شود شما روزی با طراوت و  پر انرژی را آغاز کنید

 

در حالیکه مدرک محکم و ثابت شده ای مبنی بر نقش لیمو در کمک به کاهش وزن وجود ندارد ولی قطعا هیچ عاملی  که مصرف صبحگاهی لیمو را منع کند وجود ندارد. کاهش یا افزایش وزن مستقیما به بقیه طول روز و اقلام مصرفی دیگر بستگی خواهد داشت.

لیمو در تمام طول سال و  در دو نوع مختلف شیرین و ترش موجود است  و نسبت به اندازه اش وزن سنگینی دارد که نشان دهنده پر مغزی ه این میوه می باشد.لیمو را در وقتی زرد است مصرف کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com