Skip to main content
0
(0)

شاید بتوان گفت هیج کس به اندازه ورزشکاران به مواد مغذی و تغذیه مناسب احتیاج ندارد یا کسی به اندازه ورزشکاران از تغذیه مناسب سود نمیبرد. به همین دلیل ما پنیر را برای این بحث انتخاب کردیم که یک غذای ایده آل برای ورزشکاران است.

وقتی بیشتر مردم در جستجوی ماهیچه سازی به همراه افزایش وزن نیستند ورزشکاران همواره خواستار این امر هستند.

پنیرهای خامه ای یا پر چرب مقدار بالایی کالری دارند و شرایط را برای ورزشکاران برای اضافه کردن وزن همراه با افزایش سطح کلسیوم و پروتوئین مناسب برای ایجاد استخوانها و ماهیچه ی محکم تر بهینه میکند.

ورزشکاران در واقع به یک نوع از چربی احتیاج دارند که برای آنها ماهیچه سازی کند و حین تمرین چربی های زائد را بسوزاند که این نوع از چربی به وفور در پنیر یافت میشود. درو اقع چربی های نهفته به صورت انرژی آزاد میشوند و سلولهای چربی را به کمترین مقدار تبدیل میکنند.

پنیر سیستم ایمنی را قوی میکند و مانع بروز بسیاری از بیماریها میشود.اگر شما هم حین تمرین  بدنبال عملکرد بهتر و تاثیر پذیری بالاتری هستید پنیر یکی از بهترین گزینه هاست.

پنیر حاوی مقدار زیادی ویتامین ب 12..زبنک..سلنیوم..ویتامین آ..فسفر..سدیم..میباشد که به هر چه بهتر انجام شدن سوخت و ساز بدن ورزشکاران کمک میکند.

مضاف بر اینها پنیر ها شامل پروبیتیک (باکتری های خوب) هستند که برای تنطیم فلور روده بکار میروند ایجاد و نگهداری محیط مناسب روده یرای سلامتی امری حیاتی است و باعث هضم صحیح غذا..و حتی عملکرد مناسب مغز و قلب میشود که ورزشکاران حقیقتا به آن نیازمندند

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com