Skip to main content
0
(0)
در اینجا دلایلی برای نشان دادن اهمیت مصرف صبحانه ذکر میکنیم تا مشخص شود چرا مهمترین وعده غذایی در شبانه روز است:

1: افزایش انرژی برای آغاز یک روز مفید:

هر فردی باید روز خود را با ویتامین و مواد مغذی لازم شروع کند تا در طول روز انرژی کافی داشته باشد مورد جالب در مورد صبحانه ها این است که معمولا از مواد مغذی و سالم تشکیل شدند مانند تخم مرغ..پنیر..شیر..کره و مربا.

2:تمرکز و دقت را بالا میبرد:

در هر حالتی چه سر کلاس باشید یا سر کار آخرین و مهمترین چیزی که برای مغزتان احتیاج دارید غذا است.وقتی فکر یک غذای لذیذ و مطلوبتان به ذهنتان میرسد تمام حواس شما معطوف این غذا میشود و قدرت تمرکز بر موضوع دیگری نخواهید داشت. با مصرف صبحانه هر روز صبح این امکان برای شما بوجود میاید که متمرکز تر و کارا تر باشید و فاصله زمانی تا نهار برای سوخت گیری مجدد را به خوبی سپری کنید.

3: بدخلقی صبحگاه افراد را کاهش میدهد.:

بداخلاقی و ناراحتی افراد در صبح زود قابل درک است آنها مایلند برای چند دقیقه هم که شده بیشتر در رختخواب بمانند ..تصور رفتن به سر کار یا سر کلاس احساس خوشایندی به آنها دست نمیدهد .موردی که  اکثر افراد از آن غافند و فراموش میکنند خوردن صبحانه مناسب است . گرسنگی را برای 8 تا 12 ساعت تحمل کردن از آنها یک انسان ناخوشایند که کسی مایل به نزدیک شدن به آنها نیست میسازد. با مصرف صبحانه کافی و مفید خود را به یک عنصر مطلوب و قابل معاشرت تبدیل کنید.

4:متابولیسم بدن را بالا میبرد:

زمانیکه در خواب هستید متابولیسم بدن تمایل به کاهش یافتن دارد .تنها راهی که میشود در ابتدای صبح متابولیسم بدن را افزایش داد مصرف درست و کامل صبحانه است
خوردن صبحانه این امکان را به بدن میدهد که از اول صبح شروع به سوختن کالری های دریافتی در طول روز کند نه اینکه در وسط روز و بعد از مصرف نهار این کارانجام شود

5:کمک به کاهش کلسترول بد خون میکند

مصرف صبحانه در اول صبح ( ال دی  ال) را پایین می آورد که همان کلسترول بد خون نامیده میشود…هر زمانی که شما از مصرف صبحانه اجتناب کنید این فعل و انفعالات در بدن شما رخ میدهد:
متابولیسم بدن شما پایین میاید…چربی بیشتر در بدن ذخبره میشود…تمایل یرای مصرف بیشتر غذا در وعده ی بعدی بیشتر میشود….وقتی ال دی ال بالا میرود روند اضافه وزن هم افزایش میابد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com