Skip to main content
0
(0)

کارآفرین برتر استان فارس و مدیر عامل شرکت رامک :
وعده استاندار فارس در تشکیل شورای گفت و گو بشارتی نیکو و بارقه ای امید بخش برای صنایع است
مهندس نصیری مدیر عامل شرکت رامک ، کار آفرین برتر و عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس با اشاره به اظهارات دکتر افشانی استاندار فارس مبنی بر ایجاد شورای گفت و گوی صنایع گفت : وعده استاندار فارس در تشکیل شورای گفت و گو بشارتی نیکو و بارقه ای امید بخش برای صنایع است.
به گزارش روابط عمومی شرکت رامک ، مهندس نصیری در حاشیه همایش روز صنعت و معدن و اهدای لوح یادبود و تندیس زرین همایش روز صنعت و معدن به این شرکت افزود: این سخن استاندار فارس که برای صنایع موجود باید اهمیتی بیش از ساخت صنایع جدید قایل باشیم ، دغدغه همیشگی صاحبان صنایع بوده است ، سالها با کلنگ زنی و قیچی کردن روبان دراستان فارس پایه صنایع جدید در بخشهای مختلف گذاشته شده بدون آنکه برنامه ریزی جامعی برای حمایت از صنایع به دنبال داشته باشد .
مهندس نصیری با اشاره به اینکه ما این رخدادها و تغییر بینش ها را در حوزه مدیریت ارشد استان به فال نیک می گیریم و چشم امید به حمایت های بیشتر بخش دولتی از صنایع و بخش خصوصی داریم گفت : ما هم معتقدیم واحدهای تولیدی که امروز با مشکل مواجه هستند را با هزینه کمتر از هزینه ساخت واحدهای جدید می توان در چرخه قرار داد و تنها در این صورت است که فرصت های عرصه تولید، اشتغالزایی و سرمایه گذاری تلف نمی شود.
مهندس مهدی حجازی قائم مقام مدیر عامل شرکت رامک نیز در که در این همایش لوح یادبود و تندیس زرین همایش روز صنعت و معدن را دریافت کرد گفت : ما در عرصه تولید محصولات لبنی دراستان فارس همواره تلاش کرده ایم که از جایگاه صنعت برتر مراقبت کنیم و اجازه نداده ایم خدشه ای به این موقعیت و جایگاه به وجود آید .
مهندس حجازی با بیان اینکه این لوح و این تندیس حاصل کار و تلاش همه کارکنان ، مهندسان و زحمتکشان در این شرکت است افزود: هدف نهایی همه ما رضایت مصرف کننده و عرضه محصول با کیفیت و مطابق با معیارهای سلامت و استانداردهای جهانی است و اکنون که گامی به سمت این اهداف متعالی نزدیک تر شده ایم بر خود می بالیم و حفظ این موقعیت و جایگاه را ارج می نهیم.
لوح یادبود و تندیس زرین همایش روز صنعت و معدن از سوی مهندس علی همتی رییس سازمان صنایع و معادن فارس و مسعود راثی رییس خانه صنعت و معدن در این همایش توسط دکتر افشانی استاندار فارس ، دکتر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران صنایع برای محصولات تولیدی به این شرکت اعطا شده است .

1 اخبار کسب تندیس زرین واحد نمونه صنعتی روز ملی صنعت و معدن توسط شرکت رامک

4 اخبار کسب تندیس زرین واحد نمونه صنعتی روز ملی صنعت و معدن توسط شرکت رامک 3 اخبار کسب تندیس زرین واحد نمونه صنعتی روز ملی صنعت و معدن توسط شرکت رامک ط

6 اخبار کسب تندیس زرین واحد نمونه صنعتی روز ملی صنعت و معدن توسط شرکت رامک

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com