Skip to main content
0
4
(5)

IMG 20240507 WA0030 اخبار همایش سالانه حوزه بازار

در راستای مسیر رشد و تعالی سازمان، همایش سالانه دو روزه سراسری حوزه بازار در سالن همایش واحد توزیع تهران با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام حوزه بازار، برخی معاونت ها و مدیران ذیربط در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه 1403 به همت حوزه بازار برگزار گردید. همایشی که در آن ضمن ارائه عملکرد یک ساله رامک در حوزه بازار و نیز بررسی نقاط قوت و ضعف به ارائه مطالبی با هدف ارتقای دانش و توانمندی این حوزه پرداخته شد.

دکتر حجازی قائم مقام مدیرعامل در حوزه بازار ضمن خوش آمدگویی  به حاضران، از عزیزانی که سال گذشته حضور داشتند و اکنون در جمع خانواده رامک حضور ندارند، یاد نمودند. ایشان یاد مرحوم حاج جواد نصیری را به عنوان دوست و استادی، گرامی داشت که فردی بسیار عامل و تاثیرگذار بودند و در تصمیم گیری از سرعت، دقت و قاطعیت برخوردار بودند. قائم مقام حوزه بازار، رونمایی از سند چشم انداز 5 ساله رامک را سرآغاز رشد و تعالی در سایه همکاری و همدلی خواند. دکتر حجازی بر لزوم انجام کار درست به روش درست و مستمر در دستیابی به بهره وری تاکید نمود و خودشناسی و افزایش دانش را زمینه رشد و تعالی دانست.

دکتر شجاعی مدیرعامل نیز ضمن تشکر از همکاران در برگزاری این همایش پرقدرت، خروجی آن را دستیابی به راهکارهایی جهت برنامه ریزی و رسیدن به اهداف خواندند. ایشان با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، فعالیت در حوزه فروش را دشوار و پر اهمیت خواند و بر ارائه راهکارهایی جهت برون رفت از این چالش تاکید نمود.

همایش سالانه حوزه بازار

مهندس بینا معاونت پشتیبانی  نیز به بیان خلاصه ای از اقدامات انجام شده در سال 1402 در واحد پشتیبانی پرداختند. ایشان از بهره وری ایجاد شده که با مدیریت خریدها صورت گرفته سخن گفت و متمرکز نمودن برخی خریدها با مرکزیت شیراز را گامی موثر در ایجاد بهره وری خواند. ایشان با توجه به اهمیت نیروی انسانی از تغییر تفکر و فرهنگ نسل Z با نسل های پیشین سخن گفت و آنها را نسلی خلاق، واقع بین، علاقمند به مسئولیت های اجتماعی مخصوصا در حوزه حقوق حیوانات و حفظ محیط زیست و در مقابل با تاب آوری پایین برشمرد و با توجه به اینکه در آینده ای نزدیک، این نسل نیروی کار را شامل می شود، پذیرش تفاوت ها و توان              تعامل و گفتگو با این نسل را بسیار ضروری و مهم خواند.

مهندس نوین نصیری عضو هیات مدیره و مدیر واحد نوآوری پایبندی به نظم را همراه با خلاقیت در جهت رامکی نو که به تازگی آغاز شده است، زمینه ایجاد تغییرات خواند و نظام پیشنهادها را گامی در راستای ایجاد و اعمال تغییرات خواند که با مشارکت خوبی از سوی واحدها در حال انجام می باشد. ایشان رامک را شرکتی دانش محور خواند و عنوان کرد با برنامه های جدید سازمان در تامین مالی، زمینه شکوفایی پتانسیل های جدید نیز بیشتر فراهم خواهد شد. مهندس نوین نصیری همچنین از ارائه گزارش عملکرد همکاران در حوزه بازار، تغییرات و فعالیت خوب آنان تشکر و قدردانی نمود. ایشان در ادامه از تعمیم تحول دیجیتال سازمانی به تمام واحدها که واحد نوآوری آغازگر آن بوده است، خبر داد و این تغییر را عاملی تاثیرگذار در راه اندازی و به ثمر رساندن پروژه ها عنوان نمود.

IMG 20240507 WA0005 اخبار همایش سالانه حوزه بازار

مهندس پورمحمد معاونت فروش نیز ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تشکر از تمام همکاران در برگزاری این همایش، ارائه ای از عملکرد واحد فروش داشتند. ایشان همچنین تحقق بودجه به صورت وزنی و ریالی را از نکات بسیار مهم مطرح نمود که باید در دستور کار قرار گیرد. مهندس پورمحمد با توجه به ارسال هفتگی گزارش مسیر به مدیران فروش، بر لزوم استفاده بهینه از آن تاکید نمود. در ادامه نیز گزارش عملکرد مدیران واحدهای مختلف حوزه بازار ارائه گردید.

در پایان این مراسم از شعب و مدیران برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد:

شعبه برتر جنوب: شعبه یزد

شعبه برتر شمال: شعبه کرمانشاه

مدیر شایسته شعب: مهندس امیرزاده مدیر شعبه شیراز

مدیر منطقه تاثیرگذار: مهندس کشاورز مدیر منطقه غرب

 

IMG 20240506 WA0038 اخبار همایش سالانه حوزه بازار

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

4 / 5. 5

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com