Skip to main content
0
(0)

تغذیه مناسب و جمعیت سالم به عنوان پیش نیاز مهمی برای کاهش فقر و توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود بیش از ۶ میلیارد نفر در سراسر جهان شیر و فرآورده های لبنی مصرف می کنند. این در حالی است که کشورهای در حال توسعه فاصله بسیاری با سرانه مصرف در مقایسه با کشورهای توسعه یافته دارند تقاضا برای شیر و فراورده های لبنی در کشورهای در حال توسعه با افزایش درآمد رشد جمعیت شهرنشینی و تغییر رژیم غذایی رو به افزایش است. درکشور ما متاسفانه سرانه مصرف شیر و لبنیات طی سالهای گذشته به علل مختلف کاهش یافته و از استانداردهای جهانی بیش از پیش فاصله گرفته است این موضوع میتواند زمینه ساز شیوع بیماریهایی همچون فشار خون بالا، سرطان، کوتاهی قد، پوکی استخوان و شود. شیر و لبنیات یکی از گروههای مهم در هرم غذایی است که همه افراد در گروههای سنی مختلف باید روزانه مصرف کنند.

توزیع شیر رامک در مدارسرامک در راستای فرهنگ سازی توزیع شیر رایگان

در همین راستا شرکت رامک به عنوان بخشی از رسالت اجتماعی خود در زمینه فرهنگ سازی گسترش این اقدام و اهمیت سلامت کودکان مخصوصا دختران بر آن شد تا توزیع شیر رایگان را با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به انجام رساند. پس از ماه ها بررسی و جلسات متعدد مدارسی از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس جهت آغاز این اقدام معرفی گردید.

شیر رامک در مدارس

نقطه شروع سلامتی

آیین توزیع شیر رایگان مدارس با عنوان نقطه شروع سلامتی روز دوشنبه یکم آبان ۱۴۰۲ در آموزشگاه یقطین (شهید جعفر قمشه ای) شهرک قصر قمشه شیراز برگزار شد. در این طرح که با عنوان نقطه شروع سلامتی اجرا میشود از روز دوشنبه اول آبان در ۴ منطقه آموزش و پرورش شهرستان شیراز و منطقه ارژن حدودا به تعداد ۳۸۰۰ دانش آموز در مدارس کم برخوردار روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه توزیع شیر رایگان دویست سی سی کم چرب کلید خورد.

آغاز توزیع شیر رایگان در برخی مناطق شیراز

آموزشگاه حاج مجید یقطین ( شهید جعفر قمشه ای) با ۳۱۰ دانش آموز دختر به عنوان نخستین ایستگاه توزیع شیر، از سوی رامک انتخاب شد آغاز این مراسم پرشور و نشاط با صرف صبحانه سالم در کنار شیر رامک بود. در این مراسم، افزون بر توزیع شیر از سوی رامک برنامه های متنوعی از جمله مسابقه و سرگرمی برای دانش آموزان برگزار شد و در پایان مراسم هدایایی از سوی رامک به دانش آموزان اهدا گردید. شایان ذکر است این اقدامات نتیجه همکاری و همراهی بسیار خوب مدیر کل آموزش و پرورش استان، حراست رئیس و معاون بخش ورزش و سلامت آموزش و پرورش مدیر و کادر آموزشی مدرسه از یک سو و دو حوزه بازار و عملیات رامک از سوی دیگر صورت گرفت. رامک در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی وظیفه خود میداند در کنار دانش آموزان (مخصوصا دانش آموزان دختر ) باشد و با اجرای طرح شیر رایگان با عنوان نقطه شروع ،سلامتی گامی در حفظ سلامتی جامعه بردارد.

با امید به گسترش این فرهنگ.توزیع رایگان شیر رامک

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com