Skip to main content
3.2
(19)

چاق شدن صورت یکی از دلایل زیباتر به نظر رسیدن افراد است. امروزه راه‌های زیادی برای چاق شدن صورت توصیه می‌شود؛ برای مثال یکی از راه‌های بسیار مشهور، استفاده از پودر شیر خشک برای چاقی صورت است. اما چگونه می‌توان از این ماده برای چاقی صورت استفاده کرد؟ بهترین زمان استفاده از آن چه زمانی ست؟ آیا واقعا با مصرف این ماده باید منتظر چاقی صورت باشیم؟ در این مقاله قصد داریم راجع به این موضوع بیشتر صحبت کرده و صحت آن را بررسی کنیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال چاق کردن صورت خود هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

آیا پودر شیر خشک برای چاقی صورت مفید است؟

استفاده از پودر شیر خشک جهت چاقی صورت، چندیست در میان افراد باب شده است. شاید شما بارها راجع به مزایای حمام شیر، ماسک شیر و… برای پوست مطالبی خوانده باشید، اما راجع به مصرف شیر خشک برای چاقی صورت دچار تردید شوید. جالب است بدانید طبق تحقیقات، مزایا و تاثیر پودر شیر خشک نسبت به شیر مایع بسیار بیشتر است. بنابراین می‌توان از آن برای پر کردن صورت استفاده کرد.

این پودر می‌تواند روی پوست‌های حساس و خشک تاثیر مثبتی داشته باشد و باعث افزایش لطافت پوست در افراد شود. بنابراین می‌توان فهمید که این ماده با تنظیم رطوبت پوست می‌تواند به چاق شدن صورت کمک کند. حضور مواد ضروری چون ویتامین سی، آهن، امگا3، کربوهیدرات، کلسیم، پتاسیم و ویتامین ب 1 در شیر خشک باعث شده تا این ماده سرشار از مواد مغذی برای پوست باشد. علاوه بر این، شیر خشک سرشار از پروبیوتیک‌های مفید است که به سلامت سیستم گوارش کمک زیادی می‌کنند.

طریقه مصرف شیر خشک برای چاقی صورت

روش‌های متعددی برای مصرف پودر شیر خشک جهت پر کردن صورت، وجود دارد. شما می‌توانید این پودر را هم به صورت خوراکی و هم به عنوان ماسک روی پوست استفاده نمایید. البته بدیهی ست که خوردن آن نسبت به تهیه ماسک، نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت. زیرا تمامی مواد مغذی آن جذب بدن شده و به مصرف می‌رسند.

از سویی دیگر ممکن است با خوردن این پودر، کمی چاقی اندام را نیز تجربه کنید. توجه داشته باشید که در هر دو روش شما باید بهترین نوع شیرخشک برای چاقی صورت بزرگسالان را انتخاب نمایید.

بهترین نوع شیر خشک، نوعی ست که سرشار از مواد مغذی باشد و هیچ گونه مواد افزودنی خطرناک و آلرژی‌زا در آن استفاده نشده باشد. با مصرف پودر بی‌کیفیت نه تنها چاقی صورت را تجربه نمی‌کنید، بلکه ممکن است پوست شما دچار حساسیت، قرمزی و خارش شود. به طور کلی نتایج چاقی صورت با شیر خشک بی‌کیفیت خیلی مشهود نخواهد بود.

چاقی صورت با پودر شیر خشک

چاقی صورت با شیر خشک و آرد برنج

برای تقویت اثر پودر شیر خشک، می‌توانید همراه با آن ماده موثر دیگری به نام آرد برنج را نیز استفاده کنید. بسیاری معتقدند ترکیب این دو ماده در کنار یکدیگر می‌تواند بسیار معجزه‌ بخش باشد. طریقه مصرف نیز بدین گونه است که باید هر روز میزان سه قاشق شیر خشک و سه قاشق آرد برنج را همراه با شیر نوش جان کنید.

البته بسیاری طعم آرد برنج در شیر را دوست ندارد. برای این منظور می‌توانید با آرد برنج و شیر، یک فرنی خوش طعم بپزید و سپس مقداری شیر خشک نیز به آن بیفزایید. البته می‌توانید همزمان با فرنی، شیر خشک را نیز در آب جوش ریخته و در کنار آن مصرف نمایید.

چاقی صورت با شیر خشک و جوانه گندم

جوانه گندم یکی دیگر از ترکیبات مفیدی ست که می‌توانید همراه با پودر شیر خشک از آن استفاده نمایید. جوانه گندم حاوی انواع پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد مغذی بوده و می‌تواند مانند یک پودر معجزه‌آسا برای چاقی صورت عمل کند.

بنابراین می‌توانید در کنار شیر خشک از جوانه گندم نیز استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نباید در مصرف این ترکیب زیاده‌روی کنید، زیرا احتمال آسیب به کبد وجود دارد. اگر مشکل حاد کبدی دارید هم بهتر است قبل از مصرف، با پزشک خود مشورت کنید.

چه زمانی برای مصرف شیر خشک بهتر است؟

بسیاری از افراد راجع به زمان مصرف این ماده برای چاقی صورت، تردید دارند. لازم است بدانید که بهترین زمان برای مصرف پودر شیر خشک برای چاقی صورت، هنگام صبح و قبل از صرف صبحانه است. در این بازه زمانی تاثیر بیشتری از مصرف این ماده تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که با مصرف شیر خشک در شب، کالری زیادی وارد بدن شده و جذب می‌گردد.

به همین دلیل امکان چاق شدن سایر اندام‌های بدن نیز وجود داشته و این جزو عوارض خوردن شیر خشک برای چاقی صورت است. بنابراین سعی کنید این ماده را در شب مصرف نکرده و همزمان با مصرف شیر خشک، ورزش را نیز در برنامه خود قرار دهید.

چگونه ماسک پودر شیر خشک درست کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، علاوه بر مصرف شیر خشک می‌توانید از آن ماسک نیز بسازید. استفاده از ماسک شاید اثرات کمتری نسبت به مصرف آن داشته باشد، اما مشکل چاقی را به دنبال نخواهد داشت. علاوه بر این، امکان پر شدن صورت همراه با سفید شدن پوست نیز با این ماسک وجود دارد.

برای تهیه ماسک کافیست دو قاشق غذاخوری پودر شیر خشک را برداشته و همراه با 4 قاشق غذاخوری آب لیمو مخلوط کنید. خمیر حاصل را به آرامی روی پوست مالیده و حدودا 20 دقیقه به آن زمان دهید. به جای آبلیمو می‌توانید از روغن زیتون یا روغن بادام شیرین هم استفاده نمایید.

یکی دیگر از روش‌های فوق‌العاده برای داشتن پوست زیباتر و صورت چاق‌تر، استفاده از ماسک عسل و شیر خشک است. برای تهیه این ماسک کافیست میزان مساوی این دو ماده را ترکیب کرده و یک خمیر غلیظ بسازید. سپس ماده را روی پوست گردن و صورت خود قرار داده و به حالت دورانی ماساژ دهید. اجازه دهید ماسک 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب بشویید.

فراموش نکنید که استفاده یک بار از ماسک‌های ذکر شده نتیجه معجزه‌آسایی را در پی نخواهد داشت. سعی کنید در بازه زمانی مشخص و به طور مکرر از ماسک‌هایی که نام بردیم استفاده نمایید تا اثرات مثبت آن را مشاهده کنید.

چاق شدن صورت با شیر خشک

و در انتها …

پودر شیر خشک یکی از ماده‌هایی ست که استفاده از آن برای چاقی صورت بسیار توصیه شده است. این پودر سرشار از مواد مغذی بوده و مانند یک ترکیب معجزه‌آسا بر روی پوست عمل می‌کند. اگر دوست دارید نکات بیشتری راجع به این ماده و تاثیر آن روی پوست بدانید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

پودر شیر خشک پر چرب رامک و کم چرب از جمله محصولات پودری رامک هستند که با بالاترین کیفیت فرآوری و تولید می‌شوند. برای گرفتن نتیجه بهتر و چاقی سریع‌تر صورت می‌توانید از این محصولات استفاده نمایید.

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

3.2 / 5. 19

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com