Skip to main content
0
(0)

من عاشق انواع دسرها هستم به همین دلیل در هر مهمانی و رستورانی، دسرهای مختلفی را امتحان می‌کنم. در میان دنیای دسرهای رنگی، چیزکیک‌ها برای من محبوب‌‌‌تر از همه هستند. چند وقت پیش با یک چیز کیک شکلاتی آشنا شدم. که هم خیلی سریع آماده می‌شود و هم طعم فندوق فوق‌العاده‌‌ای دارد. به همین دلیل می‌خواهم در این مطلب طرز تهیه چیز کیک با کرم شکلات مرکل را آموزش دهم تا شما هم بتوانید در خانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک چیز کیک خوشمزه داشته باشید.

دستور پخت چیز کیک کاتلا

طرز تهیه چیز کیک با مرکل

برای تهیه این چیز کیک در گام اول باید مواد زیر را آماده کنید.

مواد مورد نیاز

  •       300 گرم بیسکوئیت وانیلی
  •       200 گرم کره
  •       300 گرم پنیر ماسکار پونه
  •       200 گرم خامه
  •       250 گرم پودر شکر
  •       یک قاشق چایخوری وانیل
  •       50 گرم پودر ژلاتین
  •       200 گرم کرم شکلات مرکل

طرز تهیه

اگر می‌خواهید یک دسر خوشمزه و راحت داشته باشید، قطعا دسر چیز کیک بهترین انتخاب است. برای تهیه این دسر باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

  1. قبل از هر چیز بیسکوئیت‌هایی که آماده کردید را خرد کنید. می‌توانید این کار را با گوشت کوب انجام دهید تا سرعت بیشتری داشته باشید.
  2. در یک ظرف کره را با حرارت ذوب کرده و روی بیسکوئیت‌ها بریزید. حالا باید کره و بیسکوئیت‌ها را مخلوط کرده و در کف قالب خود پهن کنید. بعد از این مرحله، باید بیسکوئیت‌ها را داخل یخچال بگذارید. تا این مرحله کراست چیز کیک شما آماده است، فقط باید آن را داخل یخچال بگذارید تا به طور کامل خودش را بگیرد.
  3. در مرحله بعد باید پنیر ماسکارپونه را هم داخل یک ظرف ریخته و روی ان شکر و خامه بریزید. بعد از کمی هم زدن، به آن یک قاشق چایخوری وانیل و همینطور نصف پودر ژلاتین را هم اضافه کنید. مابقی پودر ژلاتین را هم داخل آب ریخته و با کمک حرارت حل کنید، سپس آن را به محتویات کاسه خود اضافه کنید.
  4. حالا باید مرکل را هم به مواد خود اضافه کرده و این بار با همزن برقی روی دور کند به خوبی آن‌ها را مخلوط کنید.
  5. موادی که آماده کردید را روی لایه بیسکوئیتی مرحله قبل بریزید، سپس یک لیسک برداشته و سطح آن را صاف کنید. در نهایت هم قالب را برای حداقل 4 ساعت داخل یخچال بگذارید تا مواد کاملا خودشان را بگیرند. در نهایت چیز کیک شما آماده سرو است. برای تزئین هم می‌توانید از بادام زمینی یا مرکل استفاده کنید.

چیز کیک کاتلا

فوت و فن‌های مهم

هر چند در تهیه چیز کیک دردسر زیادی نخواهید داشت اما بهتر است نکاتی را به شما بگویم تا این چیز کیک را حرفه‌‌ای‌‌‌تر از همیشه درست کنید.

  •     کرم شکلات مرکل را می‌توانید در تهیه انواع کیک‌ها و دسرها استفاده کنید. علاوه بر این کرم شکلات مرکل می‌تواند حتی به عنوان شکلات صبحانه هم استفاده شود. بنابراین نباید نگرانی بابت استفاده از آن داشته باشید.
  •       شکلات مورد استفاده نباید خیلی رقیق باشد زیرا باعث می‌شود بافت چیز کیک شما خیلی خوب شکل نگیرد. بنابراین اگر از کرم شکلات استفاده می‌کنید ترجیحا نوع مرغوب آن را تهیه کنید. اگر از کرم شکلات مرکل استفاده کردید، نباید نگرانی بابت طعم آن داشته باشید.

سخن پایانی

چیز کیک بدون شک یکی از چیز کیک‌هایی است که عاشق آن می‌شوید. در این مطلب راجع به طرز تهیه چیز کیک با شکلات مرکل را توضیح دادم و نکات مهم برای تهیه آن را هم بازگو کردم. اگر دوست دارید چیز کیک را با طعم متفاوتی امتحان کنید، می‌توانید از کرم شکلات مرکل استفاده کنید. این کرم شکلات یکی از محصولات رامک بوده که می‌توانید از آن استفاده کنید. طعم خوب و بافت غلیظ کرم شکلات مرکل باعث شده تا این محصول برای تهیه بسیاری از دسرها، چیزکیک‌ها و… مورد استفاده قرار گیرد. 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com