Skip to main content
3.4
(83)

تا حالا به این موضوع دقت کردید که خامه تزئینی روی کیک‌ها چقدر با خامه معمولی متفاوت است؟ بله برای تزئین کیک، رولت و انواع شیرینی‌ها از خامه قنادی استفاده می‌شود. بافت این مدل خامه با خامه معمولی کمی متفاوت است. به همین دلیل به راحتی شکل می‌پذیرد و ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند. اولین دفعه‌‌‌ای که تصمیم به استفاده از خامه قنادی داشتم، نمی‌دانستم می‌توانم آن را به راحتی در منزل درست کنم؛ تا این که با طرز تهیه خامه قنادی آشنا شدم. در ادامه با من همراه باشید تا طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه همراه با تمامی نکات مهم آن را برای شما بگویم.

مواد لازم برای تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

مواد لازم مقدار مورد نیاز
خامه پرچرب سرد یک و یک چهارم پیمانه
پودر شکر نصف پیمانه
عصاره وانیل سه چهارم قاشق چایخوری

طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

طرز تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

یک ظرف استیل بردارید و داخل آن خامه و پودر شکر بریزید. مواد را کمی هم بزنید تا مخلوط شوند. حالا ظرف را به مدت سی دقیقه درون فریزر بگذارید. بعد از گذشت سی دقیقه آن را بیرون آورده و دوباره هم بزنید. حالا خامه را مجددا به داخل فریزر برگردانید. اجازه دهید تا خامه چند دقیقه در فریزر بماند تا کاملا حالت یخ زده پیدا کند. این بار خامه را با همزن برقی بهم بزنید. البته باید زیر ظرف چند قطعه یخ قرار دهید تا خامه حالت خود را حفظ کند. به طور کلی اگر می‌خواهید خامه شما فرم بهتری بگیرد، باید تمام وسایل مورد نظر را در حالت سرد استفاده کنید. خامه را حدودا ده دقیقه با همزن برقی مرتب هم بزنید. بعد از ده دقیقه تقریبا خامه سفت شده و رد همزن روی آن باقی می‌ماند. یک قاشق از خامه را بردارید و آن را برعکس کنید؛ چه می‌بینید؟ بله خامه قنادی نباید از قاشق یا ظرف جدا شود. در این مرحله خامه قنادی شما فرم گرفته و آماده استفاده است. برای عطر بهتر خامه می‌توانید در حین هم زدن به آن وانیل اضافه کنید. توجه داشته  باشید که خامه قنادی را باید حتما در قسمت فریزر یخچال نگهداری کنید. هر بار که به خامه احتیاج داشتید، آن را با همزن هم زده و دوباره در فریزر بگذارید.

 

مواد اولیه برای تهیه خامه قنادی با پودر خامه

مواد مورد نیاز مقدار لازم
پودر خامه 75 گرم
پودر شکر نصف پیمانه
شیر سرد دو سوم پیمانه
وانیل نوک قاشق چایخوری

 

طرز تهیه خامه قنادی با پودر خامه

برای تهیه خامه قنادی می‌توانید از پودر خامه هم استفاده کنید. پودر خامه را می‌توانید به راحتی از لوازم قنادی‌ها بخرید. برای درست کردن خامه قنادی باید یک کاسه استیل برداشته و در آن شیر esl، شکر، وانیل و پودر خامه بریزید. حالا مواد را به مدت 15 دقیقه با همزن برقی مخلوط کنید. خامه باید در این مرحله حالت فرم گرفته پیدا کند.

توجه کنید که همزدن را فقط از یک جهت انجام دهید. اگر همزن شما قدرت خیلی زیادی ندارد بهتر است زمان 15 دقیقه را به دو بخش تقسیم کنید؛ یعنی حدود 7 الی 8 دقیقه مواد را هم بزنید و به دستگاه استراحت دهی

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

3.4 / 5. 83

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com