Skip to main content
0
(0)

به همت واحد محترم نوآوری مراسم پایان دوره اول نظام پیشنهادها با رویکرد نوآوری با حضور اعضای محترم هیات مدیره، مدیر محترم عامل جناب آقای دکتر شجاعی، معاونت‌ها، مدیران  و جمعی از همکاران ارجمند شرکت رامک روز سه شنبه مورخ 1401/05/25 راس ساعت 8 صبح در سالن اجتماعات شعبه شیراز برگزار گردید.

در آغاز برنامه جناب آقای مهندس صفوی مدیر محترم واحد نوآوری ضمن عرض خوشامدگویی به مهمانان حاضر در جلسه و تقدیر ازحضور ایشان، از زحمات اعضای گروه تخصصی، دبیران، کارشناسان و تمامی همکاران ارجمندی که در دوره‌ی زمانی گذشته در این حوزه فعالیت داشتند قدردانی نمودند. ایشان در ادامه‌ی صحبت‌های خود به تغییراتی نظیر توجه ویژه به فراخوان سازمانی و تخصصی، اجرایی کردن پیشنهادات مطروحه و تغییر چیدمان دبیران و ساختار نظام پیشنهادات در دور دوم اشاره کرده و از حمایت‌های سازمانی صورت گرفته تشکر نمودند.

Innovationseminar1 اخبار مراسم پایان دوره نظام پیشنهادها با رویکرد نوآوری

 

در ادامه جناب آقای دکتر شجاعی مدیر محترم عامل نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این برنامه، از عملکرد و تلاش‌های تمامی همکاران واحد نوآوری تقدیر به عمل آوردند. ایشان در فرمایشات خود با اشاره به روند شکل‌گیری و تحولات صورت گرفته در نظام پیشنهادها اهمیت آن را در تعالی سازمان و تقویت اعتماد کارکنان حیاتی دانستند. مقام ارشد سازمان با بیان این نکته که پیشنهادهای به ظاهر کوچک با هم‌افزایی می‌تواند منشاء ایجاد تغییرات بزرگ و موثری در سازمان شود عنوان نمودند که وجود بیش از 2500 نیروی متخصص و مجرب با افکار و ایده‌های متفاوت پتانسیل بسیار خوبی برای تولید ایده‌ و پیشنهادات کارآمد در سازمان فراهم می کند و نظام پیشنهادات باید با دو ویژگی «چابکی» و «انگیزش» شرایط بهتری برای دریافت پیشنهادات فراهم نماید.

در ادامه پس از ارائه‌ی گزارش شش ماهه‌ی دور اول نظام پیشنهادات، با حضور مدیران ارشد سازمان، از دبیران و پیشنهاد دهندگان تقدیر به عمل آمده و پیشنهاد دهندگان برتر نیز معرفی شدند.

 

Innovationseminar2 اخبار مراسم پایان دوره نظام پیشنهادها با رویکرد نوآوری

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com