Skip to main content
0
(0)

مگر می‌شود از مهمان بدون سینی مزه پذیرایی کرد؟ بدون شک امروزه سینی مزه پای ثابت بسیاری از مهمانی‌ها است. چندی پیش به یک مهمانی خودمانی دعوت شده بودم که نوع خاصی از سینی مزه را برای پذیرایی آماده کرده‌ بودند. در تمامی خوراکی‌ها رد پایی از یک ماست خوشمزه به چشم می‌خورد. به همین دلیل طعم آن سینی مزه در ذهنم بسیار متفاوت جلوه کرد. از میزبان پرسیدم که این ماست با طعم خاص چه نوع ماستی است؟ و او پاسخ داد این ماست هالوپینو از شرکت رامک است که طعمی متفاوت نسبت به ماست‌های معمولی دارد. با توضیحات او سعی کردم من هم یک سینی مزه متفاوت برای مهمانی‌هایی که میزبانش بودم، درست کنم. در ادامه آموزش سینی مزه با ماست هالوپینو را قرار خواهم داد.

طعم به یاد ماندنی از ماست و بورانی بادمجان

یکی از خوشمزه‌‌‌ترین طعم‌هایی که می‌توانید در سینی مزه استفاده کنید، ماست و بورانی بادمجان است. این سینی مزه نه تنها مزه خوبی دارد بلکه مقوی نیز بوده و فاقد مواد مضر است. در ادامه دستور تهیه آن را قرار خواهم داد. توجه داشته باشید که برای سرو بهتر این غذا بهتر است ازجام‌های کوچک صد گرمی استفاده کنید.

  •       سه عدد بادمجان برداشته و بعد از شستشو با پوست کباب کنید. بعد از کبابی شدن، یک ظرف آب سرد برداشته و بادمجان‌ها را در داخل آن بچینید.
  •       بعد از نیم ساعت پوست بادمجان‌ها را گرفته و آن‌ها را کنار بگذارید تا خشک شوند.
  •       حالا دو حبه سیر برداشته و آن‌ها را پوست بکنید. در یک ظرف ماست هالوپینو، نمک دریا و سیر رنده شده اضافه کرده و هم بزنید.
  •       در مرحله بعد تمامی مواد شامل ماست و بادمجان را در یک ظرف ریخته و با یک گوشت کوب دستی تا حد امکان له کنید. برای داشتن طعم بهتر می‌توانید از گردوی پودر شده هم در ترکیب مواد استفاده کنید.
دیپ ماست ترکی

دیپ ماست ترکی

دیپ ماست ترکی

یکی دیگر از خوشمزه‌‌‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای سینی مزه داشته باشید، دیپ ماست ترکی است. دیپ ماست هم می‌تواند به عنوان پیش غذا و هم به عنوان یک آیتم در سینی مزه در نظر گرفته شود. دیپ ماست ترکی یک انتخاب فوق‌العاده به ویژه در کنار غذاهای گوشتی است. جدای از آن می‌توانید آن را در کنار چیپس هم در سینی مزه داشته باشید. استفاده از ماست هالوپینو رامک، کمک می‌کند تا دیپ ماست ترکی شما طعم کمی تندی داشته باشد. زیرا در ترکیب ماست هالوپینو رامک از فلفل هالوپینو استفاده شده است.

مواد مورد نیاز

  •       ماست هالوپینو رامک 4 قاشق غذاخوری
  •       سیر به اندازه دو حبه
  •       مقداری ‌‌نعناع خشک
  •       برگ ‌‌نعناع تازه
  •       مقداری شوید تازه
  •       دو قاشق غذاخوری روغن زیتون
  •       آب لیمو تازه به اندازه دو قاشق غذاخوری
  •       نمک به مقدار لازم
  •       پنیر سفید به اندازه سه قاشق غذاخوری
  •       دو قاشق غذاخوری گردو خرد شده

طرز تهیه دیپ ماست ترکی

  1. برای داشتن یک دیپ ماست خوشمزه باید ابتدا حبه‌های سیر را پوست کنده و خرد کنید. هر چه ریزتر خرد کنید، دیپ شما یکدست‌‌‌تر و خوشمزه‌‌‌تر می‌شود. شوید‌ها را شسته و آن‌ها را هم به شکل ریز خرد کنید.
  2. در یک کاسه بزرگ، ‌‌نعناع خشک، ماست هالوپینو، سیر و شوید‌ها را ریخته و هم بزنید، سپس به آن فلفل قرمز، روغن زیتون، آبلیمو و نمک اضافه کرده و خوب ترکیب کنید.
  3. در مرحله آخر هم پنیر سفید را رنده کرده و به مواد خود اضافه کنید. در انتها گردوها را شکسته و به شکل درشت خرد کنید، سپس آن‌ها را نیز به دیپ ماست اضافه کرده و هم بزنید. در نهایت دیپ ماست شما آماده سرو است.
  4. برای زیبایی سینی مزه هم می‌توانید دیپ ماست را با فلفل قرمز، برگ نعنا، گردو و روغن زیتون تزئین کنید.

سینی مزه سبزیجات

ترکیب سبزیجات با ماست هالوپینو می‌تواند یک ایده بسیار جالب و خلاقانه باشد. برای این کار، مراحل سختی را پیش رو ندارید. کافیست سبزیجاتی مانند کاهو، خیار، اسفناج، ریحان و ‌‌نعناع را به شکلی هنرمندانه کنار ماست هالوپینو چیده و سرو کنید. برای مثال می‌توانید حالت برش گل را روی تربچه ایجاد کرده و آن‌ها را با سبزیجات دور تا دور ماست هالوپینو بچینید. استفاده از هویج، کلم، سیب زمینی، بروکلی و… هم می‌تواند ایده جذابی برای سینی مزه باشد. با پختن این سبزیجات و قرار دادن آن‌ها کنار ماست هالوپینو می‌توانید یک طعم متفاوت را در سینی مزه خود داشته باشید.

دسری متفاوت و خوشمزه

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توانید با ماست هالوپینو برای سینی مزه پیاده کنید، ترکیب آن با سبزیجات و کنجد است. برای این منظور کافیست سه پیمانه ماست هالوپینو را با دو خیار حلقه شده، دو قاشق روغن زیتون، 4 عدد تربچه حلقه شده، دو قاشق شوید، سیاهدانه و کنجد و کمی نمک و فلفل مخلوط کنید. این ترکیب فوق‌العاده را می‌توانید با نان برشته و یا با چیپس به صورت دیپ مصرف کنید.

کیک ماست خوشمزه

تا به حال کیک ماست خورده‌اید؟ استفاده از ماست هالوپینو رامک در ترکیب یک کیک ماست می‌تواند متفاوت‌‌‌ترین ایده‌‌ای باشد که تا به حال دیده‌اید، پس هر چه سریع‌‌‌تر دست به کار شده و یک کیک ماست با طعم تند درست کنید. برای این منظور باید صد گرم کره را با صد گرم شکر مخلوط کرده و با همزن برقی خوب هم بزنید. در مرحله بعد باید 4 عدد تخم مرغ را شکسته و به مخلوط قبلی اضافه کنید. مجددا ترکیب را با همزن، مخلوط کرده و این بار یک پیمانه ماست به آن اضافه کنید. در ادامه هم کمی وانیل، دو قاشق مربا خوری بکینگ پودر با دو پیمانه آرد به مواد اضافه کرده و مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شوند. کیک ماست خوشمزه شما آماده سرو است.

لقمه ماستی

طعم ماست هالوپینو آنقدر خوشمزه است که می‌توان آن را در کنار هر نوع ماده‌‌ای تست کرد. یک پیشنهاد فوق‌العاده من به شما، لقمه ماستی است. برای درست کردن این لقمه ماستی باید یک پیمانه ماست هالوپینو را با یک پیمانه شاه توت یا توت فرنگی و یا تمشک مخلوط کنید. بهتر است این مرحله را با کمک مخلوط کن انجام دهید تا مواد شما کاملا له شده و به شکل پوره نرم در آیند. اگر دوست داشتید می‌توانید داخل مواد از پودر بادام هم استفاده کنید. توجه داشته باشید که شاه توت و تمشک رنگ ماست را به رنگ بنفش و توت فرنگی، رنگ آن را به رنگ صورتی تغییر می‌دهند. بنابراین می‌توانید سینی مزه رنگارنگی با ماست هالوپینو داشته باشید.

بستنی ماستی

بستنی ماستی، آن هم با ماست هالوپینو از جمله طعم‌هایی است که بدون شک تا به حال آن را تست نکرده‌اید. برای درست کردن بستنی ماستی باید دو پیمانه توت فرنگی یخ زده را به سه فنجان ماست هالوپینو اضافه کرده و به آن نصف پیمانه شیر عسلی نیز اضافه کنید. در نهایت مواد را در مخلوط کن ریخته و هم بزنید. بستنی ماستی شما آن هم با طعم تند و خوشمزه آماده سرو است.

کلام آخر

ماست هالوپینو از آن دسته طعم‌هایی است که تا به حال در هیچ سفره و سینی مزه‌‌ای با آن مواجه نشده‌اید. ماست هالوپینو طعم دلپذیری اما کمی تند دارد. به همین دلیل این ماست در بسیاری از مواقع به جای یک سس تند در کنار غذاها و تنقلات استفاده می‌شود. این محصول تولید شده توسط برند رامک بوده و در آن از فلفل هالوپینو استفاده شده است. اگر دوست دارید با ماست هالوپینو یک سینی مزه خوشمزه داشته باشید، در این مطلب ایده‌هایی بسیار خلاقانه را برای شما گردآوری کردیم. با کمک این ایده‌ها می‌توانید یک میزبانی با شکوه از مهمان خود داشته باشید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

0 / 5. 0

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com