Skip to main content
3
(1)

برای درست کردن سینی مزه برای مهمانی قرار نیست همه خوراکی‌ها را آماده از بازار تهیه کنید. گاهی با وسایلی در خانه دارید می‌توانید بهترین تنقلات و خوراکی‌ها را تهیه کنید. برای مثال درست کردن فینگر فود، ذرت بو داده، پفک هندی، چیپس خانگی، برگه‌های خشک شده میوه (هلو، زردآلود و ….) از جمله تنقلاتی هستند که همه به آن‌ها علاقه زیادی دارند. شما می‌توانید میز مزه مهمانی را با این تنقلات پر کنید. اما ماست هالوپینو محصول جدیدی ست که می‌توانید آن را در کنار سایر خوراکی‌ها روی میز مزه قرار دهید و با آن از مهمانان خود پذیرایی کنید. در اینجا با ما همراه باشید تا شما را با نحوه چیدن سینی مزه برای مهمانی با ماست هالوپینو آشنا کنیم.

سینی مزه چیست؟

سینی مزه یا میز مزه همان چیزی ست که انواع خوراکی، تنقلات، آجیل‌ها و … با طعم ترش، شیرین و یا شور را روی آن قرار می‌دهید. با چیدن سینی مزه همه خوراکی‌ها از بسته‌بندی خارج می‌شود و آن‌ها را به طرز هنرمندانه‌ای در کنار هم قرار می‌دهید. وقتی در تعطیلات دوستان یا عزیزان خود را به مهمانی دعوت کرده‌اید و می‌خواهید همه چیز عالی و خاطره‌انگیز پیش برود، به این سینی نیاز دارید.

در داخل سینی مزه یا میز مزه می‌توانید هر نوع خوراکی که فکر می‌کنید مهمانانتان از خوردن آن‌ها لذت می‌برند، قرار دهید. گاهی آن‌ها از یک سالاد مثل سالاد سزار، سالاد ماکارونی، سالاد اولویه و … لذت می‌برند و آن‌ها را برای وعده عصرانه دعوت می‌کنید. این سالادها همراه با نان باگت می‌توانند یک گزینه عالی برای پذیرایی باشند که در داخلی سینی مزه برای مهمانی قرار می‌گیرد.

گاهی هم از تنقلاتی مثل چیپس، پفک، پاستیل، انواع شکلات، انواع تخمه و …. استفاده می‌کنید. در این میان ماست هالوپینو هم می‌تواند در کنار سایر تنقلات به یک خوراکی فوق‌العاده خوشمزه تبدیل شود.

چیدن میز مزه با ماست هالوپینو

فکر می‌کنید این ماست چه کاربردی دارد و چطور می‌توانید با آن از مهمان‌های خود پذیرایی کنید؟ اگر به دنبال ایده‌هایی برای چیدن سینی مزه با ماست هالوپینو هستید، این موارد را در خاطر خود بسپارید:

ماست هالوپینو

ماست هالوپینو

فینگر فود به همراه ماست هالوپینو

این ماست از آن دست لبنیاتی ست که می‌تواند به همراه لقمه‌های کوچک طعم دلچسب داشته باشد. شما می‌توانید هر نوع فینگر فودی را در سینی مزه برای مهمانی قرار دهید. برای مثال می‌توانید با تارت سیب زمینی، سوسیس حلقه‌ای، پیتزای رولی، فلفل دلمه‌ای شکم پر، تارت سالاد مرغریال مینی کورن داگ و …. فینگر فودهای خوشمزه‌ای درست کنید و در سینی مزه قرار دهید.

در کنار فینگر فودها خوردن ماست هالوپینو هم می‌تواند یک تجربه جدید و عالی باشد. فقط کافیست در سینی مزه، چندین نوع فینگر فود برحسب سلیقه و ذائقه مهمان‌ها قرار دهید. سپس کاسه حاوی ماست هالوپینو را نیز در کنار آن بگذارید تا همراه با فینگر فود ماست میل کنند.

درست کردن سمبوسه و ماست هالوپینو

یکی دیگر از ایده‌های چیدن میز مزه با ماست هالوپینو درست کردن سمبوسه‌های خانگی ست. انواع و اقسام دستور پخت سمبوسه در اینترنت وجود دارد که می‌توانید با توجه به موادی که در دسترس دارید، آن‌ها را تهیه کنید. یکی از خوشمزه‌ترین سمبوسه‌ها با ترکیبی از سوسیس، قارچ و پنیر پیتزا تهیه می‌شود که ابتدا باید قارچ و سوسیس را سرخ کنید. سپس آن‌ها را داخل نان تافتون بریزید و روی آن پنیر پیتزا اضافه کنید. بعد هم نان را مثلثی بپیچید و در روغن سرخ کنید.

در نهایت سمبوسه‌ها را در سینی مزه مهمانی در کنار هم قرار دهید. اگرچه بسیاری به خوردن سس سفید و سسس کچاپ در کنار سمبوسه علاقه زیادی دارند، اما شما می‌توانید این بار کار متفاوتی انجام دهید و ماست تند هالوپینو را هم در کنار سمبوسه‌ها به مهمان‌ها تعارف کنید. قطعا طعم آن‌ها با همدیگر پذیرایی شما را خاص‌تر می‌کند.

گذاشتن تنقلات به همراه ماست هالوپینو

بسیاری از ما تنقلاتی مثل چیپس را به همراه ماست موسیر میل می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید به شکل متفاوتی از مهمان‌های خود پذیرایی کنید، این بار به جای ماست موسیر، از ماست هالوپینو استفاده کنید. اگر چیپس‌ها ساده باشد، در کنار طعم تند این ماست دوست داشتنی‌تر می‌شود و قطعا بسیاری از مهمان‌هایتان از این پذیرایی شما لذت می‌برند.

از جمله انواع تنقلات می‌توان به بیسکویت و ویفر، کیک و کلوچه، شکلات و آبنبات، پاستیل و آدامس و انواع مغزها اشاره کنیم.

گذاشتن کیک خانگی

اگر اهل آشپزی و کیک درست کردن هستید، می‌توانید برای چیدن میز مزه با ماست هالوپینو از کیک‌های خانگی هم استفاده کنید. کاپ کیک یا کیک‌های فنجانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سینی مزه در مهمانی است. چون تقسیم بندی نیاز ندارد و کیک برای هر نفر در ظرف مخصوص آن قرار دارد. برای خوشمزه‌تر شدن کاپ کیک می‌توانید از خامه قنادی یا شکلات تخته‌ای آب شده هم استفاده کنید.

میوه و سبزیجات در سینی مزه با ماست هالوپینو

شما می‌توانید در مهمانی‌های خود از سبزیجات نیز استفاده کنید که قطعا بسیاری به آن‌ها علاقه زیادی دارند. همزمان با این سبزیجات، ماست هالوپینو را نیز در یک ظرف مجزا بریزید و در سینی مزه‌ها قرار دهید. از جمله سبزیجات می‌توان به ذرت پخته شده با کره و رب انار، زیتون شور، خیارشور، گوجه گیلاسی، کاهو، کلم بروکلی و خیار اشاره کنیم. برخی از این سبزیجات مثل کاهو و کاهو را می‌توانید همزمان با ماست هالوپینو میل کنید. ضمن اینکه ترکیب بدست آمده یک میان وعده رژیمی هم خواهد بود. طعم تند این ماست با خیار و کاهو می‌تواند یک ایده فوق‌العاده برای پذیرایی از مهمان‌ها باشد.

انتخاب میوه‌ها با ماست هالوپینو

یکی دیگر از ایده‌های جالب برای چیدن سینی مزه با ماست هالوپینو انتخاب میوه‌هایی ست که می‌توانید همراه این ماست میل کنید. از جمله این میوه‌ها می‌توان به توت فرنگی، سیب ورقه شده، پرتقال و لیمو ترش اشاره کنیم. برای اینکه سینی میوه‌های شما زیباتر باشد، بهتر است میوه‌ها را خرد و با تزئیناتی مثل برگ سبزیجات تزئین کنید.

سینی مزه‌ها با لبنیات

اگر مهمانی رسمی شما برای یک وعده مثل عصرانه است، با چیپس و نان خشک خرد شده و ماست هالوپینو یک میان وعده عالی خواهید داشت. اما در کنار این مزه‌ها باید از سایر لبنیات مثل پنیر پرچرب، خامه، عسل و گردو هم استفاده کنید. یک نان بربری را هم با اشکال قلبی، مثلثی یا گرد برش بزنید و در گوشه‌ای از سینی مزه‌ها قرار دهید. حالا با این کار شما مهمان‌ها می‌توانند در کنار تنقلات یک عصرانه عالی هم میل کنند.

در آخر

میز مزه برای پذیرایی از مهمان‌ها می‌تواند شامل هر نوع خوراکی و تنقلاتی باشد و این تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد. شما می‌توانید به سراغ خوراکی‌های سالم مثل سبزیجات و ماست هالوپینو بروید و یا خودتان دست به کار شوید و در خانه کیک و کلوچه تهیه کنید. در هر صورت چیدن سینی مزه برای بهتر کردن پذیرایی اهمیت زیادی دارد. توصیه ما اینست که از چند سینی کوچک استفاده کنید و هر خوراکی را در ظرف مخصوص خود قرار دهید. ماست هالوپینو هم به عنوان یک محصول لبنی می‌تواند گل سر سبد میز مزه برای پذیرایی از مهمانان باشد که نباید آن را فراموش کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

3 / 5. 1

کامنت بگذارید

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com