Skip to main content
1
(1)

 

پنیر لبنه دوژو رامک ، پنیر لبنه ، پنیر دوژو ، پنیر رامک

 

کمپین تلویزیونی پنیر لبنه 2ژو رامک از نیمه دوم تیرماه 1401 با هدف افزایش آگاهی از این محصول و باشعار “یه پنیر همه چیز تموم” آغاز گردید. پنیر لبنه 2ژو رامک با طعمی بسیار خوشمزه و متمایز نسبت به سایر پنیرهای بازار و بافتی نرم و لطیف به عنوان یکی از خوشمزه‌ترین محصولات رامک شناخته شده است.

 این محصول علاوه بر طعم و بافت منحصر بفرد خود، حاوی 2 برابر کلسیم و پروتئین و 3 تا 7 درصد چربی کمتر نسبت به پنیرهای لبنه و خامه ای می باشد. نام محصول نیز متناسب با همین خصوصیات انتخاب شده است چرا که ژو در لغت نامه فارسی به معنی دریا است و 2ژو نیز به معنای 2 دریا خوشمزگی و سلامتی می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به این مورد اشاره کرد که از پنیر لبنه 2ژو رامک نه تنها در وعده صبحانه، بلکه در انواع میان وعده و دسر نیز  می‌توان استفاده کرد. تمام این مزایا و خصوصیات باعث شده است تا شعار این محصول در این کمپین به عنوان “یه پنیر همه چیز تموم” در نظر گرفته شود.

 تیزر تلویزیونی پنیر لبنه 2ژو نیز با هدف نشان دادن خوشمزگی، بافت لطیف و همچنین کاربردهای فراوان این محصول در تهیه یک لقمه نان پنیر و گردوی صبحانه یا فونیکا پنیری به عنوان یک دسر جذاب و تهیه یک میان وعده خوشمزه و سالم با سیب و پنیر به تصویر کشیده شده است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

1 / 5. 1

اطلاعات تماس دفتر بازاریابی و فروش

آدرس: شیراز، خیابان فلسطین، نبش اردیبهشت، ساختمان دلتا طبقه دوم

شماره ارتباط با مشتری :‌07132848484

شماره تماس کارخانه : 07132844444

ایمیل: info@ramakdairy.com